کد خبر : 1375180 | 05 آذر 1395 ساعت 19:21 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

دخسوس در نقش دی یانگ

تکرار خطای‌ معروف جام‌ جهانی در آزادی(عکس)

دروازه بان برزیلی گسترش فولاد با خطایی که بر روی محسن کریمی مرتکب شد، صحنه ای مانند خطای معروف فینال جام جهانی 2010 خلق کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صحنه اخراج فرناندو دخسوس برابر استقلال در دیدار روز جمعه این دو تیم بی شباهت به صحنه معروف خطای نایجل دی یانگ در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نبود. دی یانگ در فینال جام جهانی با خطایی که البته تا مدتها تبدیل به سوژه شبکه های اجتماعی شده بود، ژابی آلونسو را متوقف کرد. صحنه ای که هاوارد وب، داور سر شناس انگلیسی ترجیح داد برای جریمه بازیکن خطاکار تنها از کارت زرد استفاده کند تا برای دقایقی فینال جام جهانی به حاشیه کشیده شود.

 

1159386

 


زاهدی فر، داور دیدار استقلال و گسترش فولاد اما ترجیح داد خطای خطرناک دخسوس بر روی محسن کریمی را با کارت قرمز جریمه کند تا اشتباه داور مطرح انگلیسی را تکرار نکرده باشد. تصمیمی که البته صحت آن دقایقی بعد از پایان بازی، در اظهار نظر کارشناسان اثبات شد تا داور جوان ایرانی در این دیدار نمره قابل قبولی بگیرد.

 


حالا دخسوس و کریمی می توانند امیدوار باشند با رسانه ای شدن و دست به دست شدن این تصویر در شبکه های مجازی شهرتی مانند آنچه دی یانگ بعد از این عکس تجربه کرد را تجربه کنند.

 

1159387


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها