کد خبر : 1375249 | 06 آذر 1395 ساعت 10:14 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:

مسئولیت پیروزی ها روی دوش توره نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد فشاری روی یحیی توره برای تبدیل شدن دوباره به ستاره اول سیتی وجود ندارد.

مسئولیت پیروزی ها روی دوش توره نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مدیر برنامه های توره به غیبت او در لیست منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اعتراض کرد، گواردیولا او را از تیم کنار گذاشت اما با عذرخواهی این ستاره ساحل عاجی، این مربی اسپانیایی از او در ترکیب تیمش مقابل کریستال پالاس استفاده کرد و این هافبک باتجربه هم با زدن هر دو گل تیمش در پیروزی 2-1 برابر پالاس، پاسخ این اعتماد را داد.

 

اما گواردیولا دوست ندارد انتظارات زیادی در مورد توره ایجاد شود و توقعات از او به سطح غیرواقعی برسد.

 

او در آستانه دیدار سیتی مقابل برنلی به خبرنگاران گفت:" یحیی با دو گلی که مقابل کریستال پالاس زد، نشان داد که بازیکن مهمی است و چطور می تواند به ما کمک کند. اما به عنوان یک تیم، باید نمایش مان بهتر شود.

 

 

1158166

 

 

دغدغه من این است که به عنوان یک تیم بهتر کار کنیم و البته یحیی هم می تواند برای ما مهم باشد؛ مانند همه بازیکنان دیگر. نمی خواهم مسئولیت پیروزی در بازی ها را روی دوش یحیی بگذارم. هرگز این کار را نمی کنم.

 

حتی زمانی که بهترین بازیکن دنیا (مسی) زیر نظر من کار می کرد، تلاش می کردم همه بازیکنان در پروسه بازی ها نقش داشته باشند و مسئولیت پیروزی در بازی ها را روی دوش یک نفر نگذارم. این برای یحیی و تیم خوب نیست. یحیی در بعضی بازی ها حضور خواهد داشت و مانند سایر بازیکنان، در بعضی بازی ها به میدان نمی رود.  

 

برای مثال، مقابل کریستال پالاس، ججان استونز، ایلکای گوندوگان و داوید سیلوا بازی نکردند (سیلوا در نیمه دوم به میدان رفت). وقتی با این ریتم و در این سطح برای 11 ماه بازی می کنید، هر سه روز و همین طور در بازی های ملی، همه بازیکنان مهم هستند."

دیدگاه‌ها