کد خبر : 1375376 | 06 آذر 1395 ساعت 17:04 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

3 گل، طلب استقلال از کاوه (گزارش تصویری)

مهاجم استقلال با وجود دوندگی زیادی که انجام می دهد بازهم در بازی با گسترش فولاد موقعیت های عالی گلزنی را از دست داد تا استقلال از کسب چهارمین پیروزی فصل دور بماند.

به گزارش ورزش سه، در این که کاوه رضایی مهره کاملا موثری در خط حمله استقلال است شکی وجود ندارد اما اصرار منصوریان برای استفاده از این بازیکن در پست مهاجم نوک باعث شده این تیم در هر بازی موقعیت های عالی گلزنی را از دست بدهد و دست آبی ها از کسب پیروزی کوتاه بماند. رضایی در بازی روز گذشته برابر گسترش فولاد با توجه به میزان دوندگی فوق العاده اش پاس گل دوم استقلال را به محسن کریمی داد اما در همین بازی آنقدر موقعیت خراب کرد که تیمش فرصت پیروزی پرگل را از دست داد.


رضایی در دقیقه 30 بازی در شرایطی که بازیکنان هم تیمی موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند تصمیم گرفت توپ را از پشت محوطه جریمه شوت کند که این موقعیت با فاصله زیاد به بیرون رفت.

 


بهترین حرکت رضایی مربوط به دقیقه 48 می شود، جایی که او با یک ضربه ایستگاهی محکم دخسوس را وادار به عکس العمل کرد و توپ در نهایت به بیرون رفت.

 

 

1159550


اما دو موقعیت بعدی رضایی در دقیقه 49 و 59 بدست آمد، او در صحنه اول در داخل شش قدم ضربه اش به مدافعان حریف برخورد کرد و به کرنر رفت و در موقعیت دوم سانتر دقیق مگویان با ضربه سر بی دقت او همراه شد و راهی به دروازه نداشت.

 

1159551

 


هرچند رضایی برخلاف بعضی از خریدهای جدید استقلال نمایش موثری در ترکیب تیمش دارد اما موقعیت هایی که او از دست می دهد بیشتر از حد استاندارد است و طبیعی است که این شرایط آبی های تهرانی را از هدفشان که رسیدن به رتبه های بالای جدول است دورتر می شوند.

 

 

 

1159552

 

 


عکس ها: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها