کد خبر : 1375378 | 06 آذر 1395 ساعت 17:09 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌ترین دیدار ما تا اینجا بود؛

عباسیان: خداراشکر از ته جدول کنده شدیم

معین عباسیان می‌گوید که گل پیروزی بخش تیم پدیده حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بوده است.

عباسیان: خداراشکر از ته جدول کنده شدیم

معین عباسیان هافبک تیم پدیده در مورد پیروزی برابر تیم ماشین سازی به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی بازی مهمی برای ما هم از نظر روحی و هم از نظر جدولی بود. ما 5 بازی سخت داشتیم که این سخت ترین دیدار ما بود؛ چون با تیمی بازی داشتیم که از پتانسیل بالایی برخوردار است ولی جایگاه واقعی اش این نیست. ماشین سازی برای خارج شدن از بحران به این بازی آمده بود و خدا را شکر توانستیم بازی خوبی را ارائه بدهیم و با پیروزی از زمین خارج شویم. حداقل این بود که از ته جدول کنده شدیم.

 


وی در مورد تک گل پیروزی بخش پدیده که توسط او به ثمر رسید عنوان کرد: این گل تلاش بچه ها بود و سانتر خوب حسن جعفری به من رسید و خوشبختانه موفق شدم گل بزنم و از نظر روحی هم شرایط بهتری پیدا کردم.


عباسیان در مورد مصدومیتی که در دقایق انتهایی سبب تعویض شدن او شد، افزود: چیز خاصی نبود؛ در این باز بعد از سه هفته مصدومیت اولین بازی خود را انجام دادم. دو سه هفته نبودم و خوشحالم که با گل برگشتم.

 


هافبک تیم پدیده در مورد بازی هفته آینده برابر تراکتورسازی ادامه داد: بازی سختی برابر تیم تراکتورسازی داریم؛ این تیم هم بازیکنان خوبی دارد و هم هواداران پرشور.

دیدگاه‌ها