کد خبر : 1375424 | 06 آذر 1395 ساعت 18:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه فرانکفورت

دورتموند در حالیکه نیمه اول نمایش بهتری از حریف داشت، در نهایت در مقابل اینتراخت فرانکفورت در خانه این تیم شکست خورد.

شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که دورتموند بعد از پیروزی تاریخی در لیگ قهرمانان، برای عقب نماندن از قافله قهرمانی به امتیازات این بازی نیاز داشت.

 

در 10 دقیقه ابتدایی، علیرغم مالکیت توپ شاگردان توخل، این تیم در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه فرانکفورت ناکام بود. اولین موقعیت دورتموند در دقیقه 15 ایجاد شد که پاس بلند و پشت مدافعان سوکراتس به شورله رسید اما این ملی پوش آلمانی در کنترل توپ ناکام ماند و موقعیت از دست رفت.

 

4 دقیقه بعد، همکاری شورله و اوبامیانگ می توانست گل اول را برای دورتموند به همراه داشته باشد که هرادکی، سنگربان فرانکفورت مانع آن شد. در دقیقه 29، همکاری  راموس و شورله از جناح چپ نیز نتوانست خطر بزرگی روی دروازه فرانکفورت ایجاد کند تا بازی علیرغم مالکیت دورتموند، بدون گل دنبال شود.

 

اولین خطر فرانکفورت در دقیقه 38 ایجاد شد اما ضربه هاسبه خطر خاصی روی دروازه وایدن فلر ایجاد نکرد. در ادامه نیز موقعیت خاصی رخ نداد تا دورتموند علیرغم برتری در نیمه اول، در باز کردن دروازه فرانکفورت ناکام باشد.

 

اما نیمه دوم طوفانی آغاز شد و فرانکفورت 20 ثانیه بعد از سوت آغاز به گل رسید. هاسبه روی پاس چاندلر و با نفوذ از جناح چپ به درون محوطه جریمه موفق شد دروازه وایدنفلر را باز کند تا این تیم با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتد.

 

در دقیقه 54، دورتموند می توانست از روی یک ضربه آزاد و توسط راموس به گل تساوی برسد که این اتفاق رخ نداد. چند دقیقه بعد باز هم راموس روی ارسال اشملزر می توانست گلزنی کند که باز هم ناکام ماند. در دقیقه 64، اوبامیانگ روی پاس رویس این فرصت را داشت که گلزنی کند اما مهاجم گلزن دورتموند در زدن ضربه نهایی ناکام ماند.

 

فشارهای دورتموند بالاخره در دقیقه 77 جواب داد و پیر اوبامیانگ موفق شد دروازه فرانکفورت را روی ارسال دمبله باز کند تا بازی مساوی شود.

 

اما دو دقیقه بعد، باز هم فرانکفورت بود که به گل رسید. با ارسال هاسبه، سفرویچ موفق شد دروازه وایدنفلر را باز کند تا باز هم فرانکفورت از حریف خود پیش افتد.

 

در دقیقه 83، مارکو رویس این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه زیبای او از راه دور ره به جایی نبرد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا زنبورها با قبول این شکست، فاصله زیادی با صدر جدول پیدا کنند.

دیدگاه‌ها