کد خبر : 1375436 | 06 آذر 1395 ساعت 19:23 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین لیورپول مقابل ساندرلند

لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 ساندرلند را شکست بدهد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

پیروزی شیرین لیورپول مقابل ساندرلند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ موقعیت های زیادی در این دیدار داشتند و در نهایت با زدن دو گل در دقایق پایانی، توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 14، لیورپولی ها روی همکاری هندرسون و کوتینیو می توانستند به گل برسند اما واکنش خوب پیکفورد، دروازه ساندرلند را بسته نگه داشت.

 

چند دقیقه بعد نوبت ساندرلند بود که روی دروازه میزبان خطرساز شود اما این بار کاریوس بود که اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

 

روند بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 34، مهمترین اتفاق بازی رخ داد. کوتینیو که در یک درگیری بر سر توپ با بازیکن حریف، دچار آسیب دیدگی شد، مجبور شد جای خود را به دیووک اوریگی بدهد.

 

 

1159578

 

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول، باز هم این لیورپولی ها بودند که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

لیورپولی ها نیمه دوم را بهتر شروع کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما میلنر نتوانست از موقعیتی که وینالدوم ایجاد کرده بود، استفاده کند.

 

 

1159608

 

در دقیقه 59، فیرمینو می توانست زننده گل اول بازی لقب بگیرد اما باز هم پیکفورد اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

 

برتری قرمزها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 75، دیووک اوریگی گل برتری لیورپول را به ثمر رساند. او که روی پاس هندرسون صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1159609

 

 

برتری لیورپولی ها در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و سرانجام در وقت های تلف شده به گل دوم رسیدند. خطای اندونگ روی مانه، یک ضربه پنالتی نصیب لیورپول کرد که میلنر توانست آن را تبدیل به گل دوم کند و به این ترتیب، لیورپول با دو گل توانست ساندرلند را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها