کد خبر : 1375438 | 06 آذر 1395 ساعت 20:24 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری دیگر معترض نیست

مهاجم تیم گسترش فولاد در هفته های گذشته نیمکت نشین بوده اما اثری از اعتراض در او دیده نشده است.

خلعتبری دیگر معترض نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری را در سال های گذشته به عنوان بازیکنی می‌شناسیم که با وجود پتانسیل فنی بالا معمولا اعتراض‌هایش زیاد به چشم آمده است. او در سال های گذشته و در زمان بازی در تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، پرسپولیس و سپاهان هرگاه تعویض می‌شد و یا روی نیمکت می‌نشست چهره‌اش داد می‌زد ناراحت است. حتی بارها بعد از تعویض از شدت ناراحتی به بطری آب ضربه زد و کفش‌هایش را شوت کرد.


خلعتبری در گسترش فولاد هم یکبار در بازی با پرسپولیس این رفتار را انجام داد ولی با برخورد تند باشگاه گسترش فولاد و فراز کمالوند مواجه شد. آنها مهاجم خود را که در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی نداشت از تیم کنار گذاشتند و بعد از وقفه‌ای 10 روزه به تمرینات برگرداندند.

 


بعد از آن اتفاق خلعتبری در اکثر بازی‌های گسترش فولاد روی نیمکت نشسته اما اینبار خبری از اعتراض نبود. خلعتبری در یکی، دوماه گذشته تلفنش را نیز پاسخگو نبود تا حاشیه‌ جدیدی برایش ایجاد نشود. شاید برخورد فراز کمالوند و مسئولان گسترش فولاد در ابتدای راه باعث شده تا خلعتبری از رفتار گذشته‌اش روی برگرداند. کمالوند که در گذشته در تراکتورسازی و شهرداری تبریز مقابل بی‌انضباطی‌های کرار و شیث رضایی ایستاد، حالا در تقابل با خلعتبری که در ابتدای فصل لقب شاه‌ماهی نقل و انتقالات گسترش فولاد به خود گرفته بود، طوری رفتار کرده که وقتی در اواخر مسابقه برابر استقلال از او خواسته می‌شود به زمین برود، بدون هیچ حرفی باانگیزه کار می‌کند و زمینه‌ساز گل تساوی بخش گسترش فولاد نیز می‌شود.

دیدگاه‌ها