کد خبر : 1375477 | 06 آذر 1395 ساعت 23:07 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد جدی در انتظار ستاره ایران؛

محرومیت ناجی گیتی‌پسند تا پایان فصل

دبیر سازمان لیگ کمیته فوتسال از محرومیت بازیکن حاشیه‌ساز گیتی‌پسند تا پایان فصل خبر داد و اعلام کرد حرکت او با تحریک کادر فنی تیمش صورت گرفته است.

محرومیت ناجی گیتی‌پسند تا پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، کاظم سلیمانی در مورد اتفاقات دیدار جنجالی تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز گفت: دیشب از نزدیک این مسابقه را دیدم و بنده و داور گزارش مفصلی تهیه کردیم؛ امروز هم هیأت مدیره جلسه مهمی با حضور مسؤولان مربوطه برگزار کرد و تصمیم گرفتیم بازیکن خاطی گیتی‌پسند تا پایان فصل محروم شود و سازمان لیگ فوتسال و هیأت رئیسه آن را تایید کرد.


او با اشاره به خوشحالی عجیب مهدی جاوید بازیکن ملی پوش گیتی‌پسند و آقای گل این فصل پس از به ثمر رساندن گل ششم و تساوی بخش تیمش که به مقابل نیمکت‌نشینان حفاری رفت، اظهار کرد: آقای جاوید به دلیل خوشحالی گل با رفتن به سمت نیمکت حریف و تحریک تماشاگران که نیمه آشوبی به وجود آورد نیز پرونده‌اش در کمیته انضباطی قرار دارد و کارت ایشان گرفته شده تا تصمیمات لازم اتخاد شود.


دبیر سازمان لیگ کمیته فوتسال ادامه داد: سایر رای‌ها پیرامون این مسابقه را کمیته انضباطی خواهد گرفت و تا پایان هفته جاری اعلام می‌کند.


سلیمانی یادآور شد: از دست رفتن گل تیم ملی حفاری و ثبت پیروزی برای آنها خلاء قانونی دارد ولی واقعیت این است ما مشکلاتی در حاشیه زمین داریم؛ در جریان باشید بازیکنی که این کار را انجام داد با تحریک خودِ کادر فنی تیم گیتی پسند بود.


او ادامه داد: چیزی که مشاهده کردیم با تحریکات به وجود آمده بازیکن گیتی ‌پسند آن کار را انجام داد وگرنه بازیکنی جرات انجام این حرکت‌ها را ندارد؛ اصلا وقتی این کار را کرد کادر فنی و تماشاگران اصفهانی او را تشویق کردند در صورتی که کار او غیر ورزشی، غیر اخلاقی و  غیر حرفه‌ای بود؛ هیأت مدیره به شدت با این مسئله برخورد خواهد کرد و از کمیته انضباطی خواستیم با عوامل دست‌اندرکار برخورد کند.

دیدگاه‌ها