کد خبر : 1375491 | 07 آذر 1395 ساعت 08:50 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی منچستریوناید - وستهام

دو تیم منچستریونایتد و وستهام، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریوناید - وستهام

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد با کسب 19 امتیاز از 12 بازی در رده ششم جدول قرار گرفته است. شاگردان مورینیو نتوانسته اند در حد و اندازه انتظارات ظاهر شوند ولی مورینیو معتقد است که تیمش هنوز برای کسب قهرمانی شانس دارد. در صورت پیروزی، یونایتد 22 امتیازی خواهد شد، هر چند که جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد ولی فاصله 9 امتیازی اش با صدرنشین یعنی چلسی را حفظ می‌کند.

 

1159258

 


جبران فاصله 9 امتیازی با وجود رقبایی نزدیک و قدرتمند می‌تواند کار دشواری برای آقای خاص باشد ولی او بارها ثابت کرده که به خوبی به کارش مسلط است و می‌داند چطور مشکلات تیمش را حل کند.

 

وستهام اما حال و روز خوشی ندارد. در حالی که انتظار می‌رفت در فصل دوم حضور بیلیچ، چکش‌ها بهتر از فصل قبل کار کنند، در رده هفدهم جدول قرار گرفته اند و شرایط خوبی ندارند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 1 پیروزی برای هر دو تیم به ثبت رسیده و 3 بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است. حال باید دید آقای خاص می‌تواند نتیجه خوبی مقابل بیلیچ کسب کند یا توسط سرمربی کروات متوقف می‌شود.


اریک بیلی و کریس اسمالینگ غایبین یونایتد خواهند بود و برای وستهام، ماسائوکو، توره، بیرام و رید به همراه تیم نخواهند بود و حضور اندی کارول و آکسفورد نیز در این بازی قطعی نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1159691

دیدگاه‌ها