کد خبر : 1375570 | 07 آذر 1395 ساعت 13:53 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اعلام کاندیدای نیمکت ایران؛

داورزنی به دنبال مربی رویایی المپیک

رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که سرمربی بعدی تیم ملی باید برنامه ای 4 ساله برای حضور در ایران داشته باشد.

داورزنی به دنبال مربی رویایی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته هیئت رئیسه فدراسیون والیبال نام 3 گزینه اصلی هدایت تیم ملی را اعلام کردند که آندره آناستازی، استویچف و مارسلو مندز شانس حضور روی نیمکت ایران را خواهند داشت. البته مذاکرات با این 3 از امروز آغاز خواهد شد و شرایط دو طرف مورد بررسی قرار می گیرد اما گویا این بار شرایط با انتخابات گذشته متفاوت خواهد بود. رئیس فدراسیون والیبال به دنبال یک مربی با برنامه 4 ساله است تا ایران برای 2020 توکیو مدعی تصاحب سکو باشد.


محمدرضا داورزنی می گوید:« با توجه به بررسی های انجام شده و نیازهای والیبال ایران تا سال 2020، نحوه اداره و نظم و انضباط در تیم یکی از ویژگی های مهم مد نظر است که باید در شرایط سرمربی جدید وجود داشته باشد. فدراسیون والیبال تاکید دارد که تا قبل از شروع مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال پرونده سرمربی جدید را به نتیجه برساند تا سرمربی از نزدیک رقابت های لیگ برتر را زیر نظر داشته باشد. مردم از والیبال ایران که در سال های اخیر شرایط رشدش ویژه بوده، انتظار بهتر شدن دارند و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تیم ملی والیبال در مسابقات پیش رو و در سال 2017 شاداب تر حضور یابد.»


او در مورد ادامه کار با سیچلو هم این طور توضیح می دهد:« این مربی با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری دارد و باید با گزینه نهایی درباره حضور سیچلو نیز به توافق برسیم. از طرف دیگر هم دست خودمان را نبستیم و شرایط اگر به گونه ای شد که هیچ کدام از این افراد امکان قرارداد با ایران نداشته باشند، گزینه های دیگر از جمله سیچلو در دسترس هستند.»

دیدگاه‌ها