کد خبر : 1375757 | 08 آذر 1395 ساعت 16:16 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ارومیه، ورامین و اردکان؛

بحران لیگ والیبال به ساری رسید

تمرینات تیم شگفتی ساز عمران ساری که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال، حالا چهارم جدول رده بندی است، به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

بحران لیگ والیبال به ساری رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال امسال یکی از سخت ترین و بحرانی ترین سال های خود در زمینه مالی را تجربه می کند. شروع جنجالی لیگ با تهدید رئیس فدراسیون علیه بدهکاران همراه بود و حالا مسابقات به میانه راه رسیده است و نبود منابع مالی تمرین چند تیم را به تعطیلی کشانده است.


شهرداری ارومیه با اولتیماتوم سازمان لیگ رو به رو شده است و هنوز تعهدات مالی را برآورده نکرده. صالحین ورامین هم با بدقولی مدیران مواجه است و بازیکنان هنوز در انتظار پرداخت هستند، تعطیلی چند روزه تمرینات خاتم اردکان حالا جواب داد و آنها مبلغی از قراردادهای خود را دریافت کردند اما بحران این بار به سمت تیم شگفتی ساز لیگ آمده است.


عمران ساری که سال گذشته را در دسته اول سپری کرد و با حضور در فینال به لیگ برتر راه پیدا کرد، حالا در رتبه چهارم قرار دارد، مکانی که کمتر کسی برای این تیم متصور می شد. آنها توانستند پیروزی های دور از انتظاری را حتی مقابل تیم های مدعی کسب کنند؛ اما تمرینات این تیم هم از روز گذشته به دلیل عدم پرداخت دستمزد بازیکنان لغو شد.


نتایج این تیم شور والیبال را یک بار دیگر به ساری آورد و شهری که سال ها تیم والیبالی را در لیگ برتر نداشت حالا برای هر بازی، سالن سید رسول حسینی ساری را پر از تماشاگر می بیند اما به نظر می رسد که مشکلات مالی کار این تیم را مثل سایر تیم ها برای ادامه راه سخت کند و عمران ساری هم دچار لطمات تیم هایی شود که از بی پولی رنج می برند.

دیدگاه‌ها