کد خبر : 1375764 | 08 آذر 1395 ساعت 17:13 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

65 هزار دلار جریمه بیشتر برای تراکتور؛

اشتباه مدیران وقت برای نقره داغ شدن تراکتور

تاخیر در تسویه حساب از مشکلات باشگاههای ایرانی در افزایش بدهی آن ها است.

اشتباه مدیران وقت برای نقره داغ شدن تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، فلاویو لوپز، آگوستو سزار و یان رمزی سه بازیکنی هستند که سال قبل بدون دریافت مطالباتشان تیم تراکتورسازی را ترک کردند و به همین خاطر شکایت خود را تحویل فیفا دادند.

 

موضوع فلاویو لوپز پیچیده تر از دو بازیکن دیگر است؛ لوپز که در دوره مدیریت محمدحسین جعفری در تراکتورسازی بازی می کرد و پس از آن به خاطر دریافت نکردن حق و حقوقش ناگهان از ایران رفت، چند سالی است به فیفا شکایت کرده است. این بازیکن پرتغالی بعد از ترک ایران در مصاحبه ای حرف های تندی علیه کشور ایران و مردم تبریز بر زبان آورد و همین امر باعث ناراحتی تراکتوری ها شد. سال گذشته در زمان مدیریت عباسی، فیفا حل مشکل لوپز با تراکتور را منوط به توافق دوطرف کرد؛ اما ظاهرا باز هم کل مبلغ به این بازیکن پرداخت نشده است. حالا فدراسیون جهانی برای تراکتورسازی ضرب الاجل تعیین کرده تا پول لوپز هر چه زودتر واریز شود و تراکتورسازی در خطر کسر امتیاز قرار نگیرد. از سوی دیگر آگوستو سزار و یان رمزی دو بازیکنی که سال قبل در تراکتورسازی توپ می زدند نیز به فیفا شکایت کرده‌اند.

 


در همین خصوص مدیر عامل سابق تراکتورسازی درباره بدهی باشگاه تراکتورسازی به چند بازیکن پرتغالی گفت: «به هر حال تمام باشگاه ها مقروض هستند و تراکتورسازی هم از این امر مستثنا نیست. زمان جدایی ام از تراکتورسازی 20 درصد از قرارداد لوپز مانده بود که سال بعد با این بازیکن قرارداد جدید بسته شد و وی هم بعد از مدتی باشگاه تراکتورسازی را ترک کرد. به هر حال مبلغ قرارداد لوپز 25 هزار دلار مانده بود که باشگاه تراکتورسازی به علت پرداخت نکردن به موقع، 90 هزار دلار باید به این بازیکن پرداخت کند.»

دیدگاه‌ها