کد خبر : 1375967 | 09 آذر 1395 ساعت 16:30 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: شخصا دوست داشتم 200 میلیون پرداخت شود

چرا شورای شهر به تراکتور کمک مالی نکرد؟

ماجرای مخالفت اعضای شورای شهر تبریز با کمک 200 میلیون تومانی به تراکتورسازی حاشیه هایی ایجاد کرده است.

چرا شورای شهر به تراکتور کمک مالی نکرد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه تراکتورسازی مانند بسیاری از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. مدیران تراکتورسازی اگرچه درصد مناسبی از مطالبات اعضا را پرداخت کرده‌اند اما برای رسیدگی به موضوعات دیگر دچار مشکل شده اند. یکی از این بحث ها موضوع شکایت بازیکنان خارجی است.


مدیران تراکتورسازی برای تسویه حساب با فلاویو لوپز و جلوگیری از کسر امتیاز از شورای شهر تبریز درخواست کمک 200 میلیون تومانی کرده بودند که این شورا با پرداخت 200 میلیون مخالفت کرد.


محمدحسین جعفری، عضو شورای شهر در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: «متاسفانه درخواست تراکتوری ها از شورای شهر در زمانی مطرح شد که شهرداری در شرایط بد اقتصادی قرار داشت و این طرح هم در شورا رای نیاورد. من شخصا موافق پرداخت این مبلغ بودم اما سایر اعضا مخالفت کردند. با این حال از آجورلو خواستیم به شورا بیاید تا راهی برای کمک به تراکتورسازی پیدا کنیم.»


او ادامه می دهد: «حتما تراکتوری‌ها به یاد دارند که دو سال قبل 500 میلیون تومان با تلاش های من به تراکتورسازی پرداخت شد و یا سال گذشته مغازه هایی را به این باشگاه دادیم تا بفروشند و هزینه کنند. شخصا امسال هم دوست داشتم به تراکتورسازی کمک شود اما این امر با مخالفت اعضای شورا مواجه شد.»

 

دیدگاه‌ها