کد خبر : 1375975 | 09 آذر 1395 ساعت 16:15 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

انتقاد بی رحمانه اولیور کان از آنچلوتی

کاپیتان سابق بایرن مونیخ به انتقاد شدید از سرمربی ایتالیایی این تیم پرداخت و او را یک مربی بی‌دانش توصیف کرد.

انتقاد بی رحمانه اولیور کان از آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل با هدایت کارلو آنچلوتی نتایج خوبی نمی‌گیرد. بعد از اینکه مشخص شد این تیم به عنوان تیم دوم از گروهش در لیگ قهرمانان صعود می‌کند، در بوندسلیگا نیز باواریایی‌ها نتایج خوبی کسب نکردند و بعد از لایپزیک در رده دوم جدول قرار دارند.

 

 

1158238

 

 

اولیور کان، دروازه‌بان و کاپیتان سابق بایرن مونیخ با انتقاد از کارلو آنچلوتی گفت: «آنچلوتی فقط یک سیستم ۳-۳-۴ می‌داند و دیگر هیچ چیز از سیستم و تاکتیک سرش نمی‌شود. او اصلا نمی‌داند باید چطور تیم تغییر آرایش بدهد و با شرایط بازی تغییر کند و در تمام بازی‌ها با یک سیستم بازی کرده است.

زمان گواردیولا بایرن مونیخ شرایط بهتری داشت و در طول یک مسابقه به راحتی تغییر سیستم می‌داد و بازیکنان انعطاف بیشتری در تیم او داشتند. اما الان می‌بینید که آنچلوتی نتوانسته چنین کارهایی بکند و بایرن مونیخ را به ۱۵ سال پیش، برده است. من فکر نمی‌کردم آنچلوتی درکی پایین از تاکتیک و سیستم در بایرن مونیخ داشته باشد؛ ولی او متاسفانه در ساده‌ترین مسائل نیز نمی‌تواند موفق شود.»

 

بایرن مونیخ این هفته توانست به سختی بایرلورکوزن را در رقابت‌های بوندسلیگا شکست دهد تا همچنان با ۳ امتیاز کمتر از لایپزیک در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار داشته باشد.

آن‌ها باید در هفته سیزدهم شنبه در زمین ماینتس به میدان بروند.

دیدگاه‌ها