کد خبر : 1376309 | 11 آذر 1395 ساعت 12:33 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

انزو زیدان: باید از فرصت‌ ها استفاده کنم

انزو زیدان، هافبک رئال مادرید که شب گذشته در اولین حضور رسمی اش برای تیم اول باشگاه موفق به گلزنی شد، مدعی شد که قصد دارد از فرصت‌هایش به بهترین شکل استفاده کند.

انزو زیدان: باید از فرصت‌ ها استفاده کنم

به گزارش "ورزش سه"، پسر 21 ساله سرمربی رئال قصد دارد جا پای پدرش بگذارد که در برنابئو چهر‌ه‌ای اسطوره ای شناخته می‌شود. او در اولین بازی رسمی اش برای رئال گلزنی کرد و حال مدعی شد که می‌خواهد از فرصت‌هایش به بهترین شکل استفاده کند.

 

1160400

 


او گفت:" گلزنی در اولین بازی رسمی برای رئال یک رویا بود و خیلی خوشحالم که در برنابئو و با یک پیروزی همراه شد. شب خیلی ویژه ای برای من بود. منتظر بودم تا فرصت بازی کردن به من برسد. این شروع راه من است و حالا به تلاشم ادامه می‌دهم تا به من فرصت برسد و به تیم کمک کنم. بازیکنان تیم بزرگسال با من و دیگر بازیکنان جوان برخورد خیلی خوبی داشتند. با تماشای بهترین بازیکنان جهان شما چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. به علاوه جو خیلی خوبی در تیم حاکم است، بازیکنان تیم اول استقبال گرمی از ما کردند و توصیه های خوبی به ما داشتند که کمک زیادی کرد. برای بازیکنی مثل من این موضوع اهمیت زیادی دارد و به من اجازه می‌دهد که از فوتبالم لذت ببرم."

دیدگاه‌ها