کد خبر : 1376733 | 12 آذر 1395 ساعت 17:10 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: حسرت هواداران تراکتور را می‌خوریم

سرمربی پدیده می گوید که تراکتورسازی هواداران خوبی دارد و او حسرت این هواداران را می خورد.

مهاجری: حسرت هواداران تراکتور را می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می آید:

 


قدردانی از هواداران تراکتور
در ابتدا به هواداران تراکتورسازی که به خوبی تیم خود را تشویق کردند، خسته نباشید می گویم. من امروز به عنوان یک مربی می گویم که داشتن هوادارانی مانند آنچه تراکتورسازی دارد، یک نعمت است. آنها 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند و ما حسرت این هواداران را می خوریم.

 


باد بر بازی تاثیر گذاشت
وزش شدید باد در کار هر دو تیم تاثیر داشت. نیمه اول تراکتورسازی از باد استفاده کرد و در نیمه دوم این موضوع به نفع ما بود و در نهایت امتیازات تقسیم شد. به بازیکنانم که تلاش زیادی کردند خسته نباشید می گویم. البته از لحاظ تاکتیکی انتظار بیشتری داشتیم اما امیدوارم در آینده بهتر باشیم. در فوتبال به دنبال وقت کشی و ضد فوتبال نیستیم. باد در این دیدار به ما کمک کرد و این موضوع قابل کتمان نیست. به تیم داوری نیز خسته نباشید می گویم  که تلاش خوبی کردند.

 


علاقه ام به تراکتورسازی را کتمان نمی کنم
در گذشته نیز گفتم که هر رکوردی شکسته خواهد شد و من نمی توانم علاقه خودم را به تراکتورسازی کتمان کنم. سال گذشته قلعه نویی فشار زیادی تحمل کرد و خوشحالم که این فشار تبدیل به حمایت شده و هواداران مزد این حمایت را می گیرند. این تساوی چیزی از شایستگی تراکتورسازی کم نمی کند. فوتبال بازی لحظه هاست و اگر برابر تیمی مانند تراکتورسازی غفلت کنیم، تنبیه می شویم. این یک امتیاز برای ما غنیمت است.

سوبا مصدوم بود

او از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و پزشکان تیم به ما توصیه کردند که دیرتر به بازی بفرستیم.

 


باد و تراکتور اجازه بازی خوب به ما ندادند
شرایط جوی اثر زیادی بر روی بازی داشت و کار هر دو تیم را سخت کرد. نیمه اول ما ضعیف بودیم اما بهتر شدیم. زمانی که گلی دریافت می کنیم، چیزی برای از دست دادن نداشتیم. من از فوتبال تدافعی لذت نمی برم اما باد و تراکتورسازی اجازه بازی خوبی به ما ندادند. در نیمه دوم تعویض هایی انجام دادیم که تیم ما تا حدودی روند رو به جلویی پیدا کرد.


تبریز تیم های خوبی دارد
هر 3 تیم تبریزی تیم‌های خوبی هستند هر چند شاید برخی تیم‌ها جایگاه خوبی نداشته باشند. مثلا ماشین‌سازی تیم با کیفیتی است که با یک برد و نیز رسیدن مصدوم‌هایش می‌تواند به شرایط ایده‌آل بازگردد. زمانی که تعداد بازیکنان زیادی را در اختیار ندارید کیفیت تیم همین می‌شود  و این به نظرم یکی از دلایل افت ماشین‌سازی است.

دیدگاه‌ها