کد خبر : 1376755 | 12 آذر 1395 ساعت 18:16 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب اصلی ما زمین مسابقه بود؛

جلالی: ذوب آهن مزد فرصت طلبی خود را گرفت

سرمربی تیم پیکان تهران می گوید که تیم ذوب آهن همان سیستمی را استفاده می کند که سال گذشته استقلال خوزستان با آن قهرمان شد.

جلالی: ذوب آهن مزد فرصت طلبی خود را گرفت

به گزارش "ورزش سه" مجید جلالی پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن که با شکست تیم پیکان همراه بود، گفت: بعضی وقت ها فوتبال خیلی بی انصاف می شود. واقعا چنین نتیجه سنگینی مطابق با شکل بازی نبود. زمین بازی شرایطی داشت که جلوی بازی ما را گرفت و اینطور بگویم که اولین رقیب ما در این دیدار بود.

 


وی ادامه داد: در مقابل تیمی فرصت طلب بازی می کردیم که اشتباه تاوان سنگینی داشت؛ برای ما چنین حالتی پیش آمد. گل اول ذوب آهن مانند گل های گذشته آن ها بود؛ بارها در طول هفته روی این موضوع کار کرده بودیم و به شاگردانم اطلاعات داده بودم و این خیلی ناراحت کننده است ولی به نظرم ذوب آهن مزد فرصت طلبی خودش از لحظه ها را گرفت و به آن ها تبریک می گویم.

 


جلالی در مورد جایگاه تیم پیکان و اینکه در بالای جدول می مانند افزود: کاری که ما در طول 12 هفته گذشته انجام دادیم سیر کاملا پیشرفتی بوده است. با وجود چنین زمینی سعی داشتیم فوتبال بازی کنیم ولی این امکان وجود نداشت. ولی به هر حال در داشتن بازیکن آنقدر دستمان باز نیست که همه مدل بازیکن برای هر شرایطی داشته باشیم. ترکیب خود را نسبت به بازی های گذشته حفظ کرده بودیم ولی گل اول خیلی ما را اذیت کرد.


وی ادامه داد: به بچه ها گوشزد کرده بودم که نباید از این تیم عقب بیفتیم. چون این نوع بازی برای آن ها مطلوب است و بهتر بازی می کنند. تیم ذوب آهن  با توجه به قابلیت هایی که دارد، برای این نوع بازی برنامه ریزی شده است. تیم استقلال خوزستان فصل گذشته با همین شیوه قهرمان شد. ولی اینکه ما نمی توانیم علیرغم تمریناتی که داشته ایم برابر این شیوه مقاومت کنیم یا به تبحر حریف در این نوع بازی بستگی دارد و یا اینکه بسیار کم توجه و بی تمرکز بوده ایم.


سرمربی پیکان در مورد اهداف این تیم در آینده ادامه داد: ما به دنبال رسیدن به جایگاه های بهتر جدول هستیم و فکر می کنم توانایی بهتر بودن را داریم. شاید اگر شرایط آب و هوایی بهتر بود الان سوم جدول بود ولی اینکه با تغییر آب و هوا نمی توانیم بازی خود را انجام دهیم یک ضعف است.

 

دیدگاه‌ها