کد خبر : 1376758 | 12 آذر 1395 ساعت 18:26 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

حریف را دام خود گرفتار کردیم

حسینی: باران، بازی با پیکان را سخت‌تر کرد

سرمربی ذوبی ها می گوید از حربه پیکانی ها آگاهی داشتیم و به دنبال این بودیم تا بتوانیم با از کار انداختن آنها حریف را در دام خود گرفتار کنیم.

حسینی: باران، بازی با پیکان را سخت‌تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی در دیدار برابر پیکان، در نشست مطبوعاتی گفت: ما بازی سختی در برابر پیکان داشتیم این سختی با هوای بارانی چند برابر شد، ما شناخت خوبی از حریف داشتیم و خیلی خوب شد که توانستیم در اولین موقعیت گل بزنیم و در ادامه، بازی را کنترل کردیم.از بازیکنان تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه سعی کردند نظم خود را حفظ کنند.

 


او ادامه داد: طوری که ما می خواستیم این بازی پیش رفت، در فکر از کار انداختن حربه پیکانی ها بودیم و در نهایت موفق هم شدیم، آنها دفاع و ضدحمله را در دستور کار خود داشتند و ما با گرفتار کردن آنها موفق شدیم در حملاتی سریع به گل های دوم و سوم برسیم.

 


حسینی با تقدیر از هواداران تیم ذوب آهن ادامه داد: از تماشاگران عزیز ذوب‌آهن تشکر کنم که در این هوای بارانی ما را حمایت کردند. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم چون تیم جوان است و بازیکنان انشاالله پیشرفت هر روز خود را به تیم منتقل می‌کنند و امیدوارم این روند را حفظ کنیم.

 


حسینی در مورد پیروزی های خانگی ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در فصل های گذشته جوانانی داشتم که باتجربه‌تر شده‌اند و دوست دارند بازی‌های خانگی را ببریم چون باعث می‌شود هواداران را خوشحال کنیم. بازیکنان در چند بازی خانگی گذشته بهترین عملکرد خود را داشته‌اند.

دیدگاه‌ها