کد خبر : 1377147 | 14 آذر 1395 ساعت 08:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اورتون - منچستریونایتد

دو تیم اورتون و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه گودیسون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اورتون - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شرایطی نسبتا مشابه را در طول فصل جاری داشته اند. شیاطین سرخ با مورینیو از 13 بازی 20 امتیاز کسب کرده اند و در رده ی هفتم جدول قرار گرفته اند.

 

اورتون نیز با باب کومان توانسته 19 امتیاز کسب کند و در رده ی هشتم قرار گرفته است. شاگردان مورینیو فرصت این را دارند که با کسب امتیاز از این دیدار به رده ی ششم جدول صعود کنند ولی فاصله آنها با رده ی پنجم جدول نسبتا زیاد است.در حال حاضر با یک بازی کمتر، یونایتد 7 امتیاز با تیم پنجم یعنی تاتنهام فاصله دارد و برای اینکه بتواند این فاصله را با صدرنشینان جبران کند، باید به پیروزی برسد.

 

1160365

 


اورتون نیز شرایطی مانند یونایتد دارد و هر کدام از دو تیم که بتوانند در این دیدار پیروز شوند، با تیم های پایین تر فاصله گرفته و به سمت صدرنشینان پیش می روند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد، 1 تساوی و 1 پیروزی برای اورتون به ثبت رسیده و باید دید که آیا این بازی نیز مثل بازی های پیشین دو تیم پیش خواهد رفت یا اورتون می‌تواند نتیجه بهتری نسبت به تقابل های اخیر کسب کند.

 

کریس اسمالینگ و اریک بیلی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود، همچنین وین رونی نیز به علت محرومیت نمی‌تواند مقابل تیم سابقش ظاهر شود. حضور لوک شاو نیز هنوز مشخص نیست.در آن سو نیز محمد بسیچ و پنینگتون به علت مصدومیت غایب خواهند بود و حضور مک کارتی و کونه نیز مشخص نیست.

 

 

ترکیب احتمالی:

 

1161209

دیدگاه‌ها