کد خبر : 1377266 | 14 آذر 1395 ساعت 15:05 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

با موسی و شجاع هم ممکن بود ببازیم؛

بصیرت: شرایط پرسپولیس فصل قبل را داریم

مربی تیم سپاهان می گوید که سپاهان در گلزنی مشکل دارد و نمی توان این موضوع را کتمان کرد.

بصیرت: شرایط پرسپولیس فصل قبل را داریم

مجید بصیرت مربی تیم سپاهان در مورد دیدار برابر گسترش فولاد تبریز و سایر مسائل پیرامون این تیم با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.


بازی خوب و سرعتی انجام دادیم
جا دارد که در همین ابتدا به مجموعه سپاهان برای از دست دادن یک مشوق همیشگی تسلیت بگویم. مهدی میر سعیدی زمانی کسی که همیشه در ورزشگاه بود و تیم را تشویق می کرد. در مورد بازی هم باید بگویم که بازی خوب و سرعتی بود. همانطور که قبلا هم گفته بودم همه تیم ها با توجه به شرایط جدول برای پیروزی می آیند و همین موضوع هم باعث شد که موقعیت های زیادی روی دروازه هر دو تیم پیش بیاید.


بازی دادن به جوانان تاوان دارد
20 دقیقه اول ما خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گل اول هم می توانستیم به گل دوم برسیم. اما کم کم بازی متعادل شد و گل اول را روی یک غفلت دریافت کردیم. روی گل دوم هم در دقایق پایانی نیمه اول روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم که به خاطر جوانی تیم بود. باشگاه سپاهان تصمیم به تغییر نسل بازیکنان خود گرفته و این تصمیم تاوان های این چنینی هم دارد.

 

شرایط پرسپولیس فصل قبل را داریم
پرسپولیس هم فصل گذشته شرایط خوبی تا هفته دهم و یازدهم نداشت. برخی بازیکنان پرسپولیس را کسی نمی شناخت ولی الان بازیکنان سطح بالایی شده اند. پرسپولیس در آن مقطع منطقی فکر کرد و الان جواب آن را گرفته و ما هم باید منطقی به شرایطی که در آن هستیم نگاه کنیم.


با موسی و شجاع هم ممکن بود ببازیم
موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن با تجربه و کلیدی ما هستند. نبودن آن ها در بازی تاثیرگذار بود ولی شرایط بازی طوری شد که شاید اگر آنها هم در زمین حضور داشتند همین اتفاقات می افتاد. بعد از گل اول ما باز هم برای رسیدن به گل دوم حمله کردیم. اگر تیم ها همیشه همین طور بازی کنند هواداران هم از بازی ها لذت می برند و در این بازی هم سپاهان هیچ وقت به دفاع  نرفت.


گلزن نداریم و حرفی در این مورد نیست
همانطور که آقای ویسی هم در کنفرانس گفتند در گلزنی مشکل داریم و این موضوع را نمی توانیم کتمان کنیم. در نیم فصل با صحبت هایی که شده یک یا دو بازیکن به تیم ما در پست مهاجم اضافه خواهند شد. تا پشت محوطه جریمه حریفان خوب پیش می رویم ولی در گلزنی خوب نیستیم و حرفی در این مورد نیست. بعد از تمرینات روی این موضوع با مهاجمان کار می کنیم منتها گل زدن هم یک چیز ذاتی است که باید در بازیکن وجود داشته باشد. در نقل و انتقالات همه تیم ها به دنبال ترمیم نقاط ضعف خود هستند و ما هم با توجه به صحبت هایی که داشتیم به دنبال بازیکن هستیم ولی نمی توانیم اسمی از بازیکنی بیاوریم.


اگر زورمان برسد صبا را می بریم
تیم ما کمترین مساوی های لیگ را دارد. ما برای بردن به مصاف با صبا می رویم و اگر زورمان به این تیم برسد می بریم. صبا هم با توجه به شرایطی که دارد برای بردن می آید و فکر می کنم بازی خوبی از کار در بیاید. در پایان هم از هواداران که همیشه در کنار ما هستند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها