کد خبر : 1377640 | 16 آذر 1395 ساعت 08:42 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - سلتیک

دو تیم منچسترسیتی و سلتیک، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - سلتیک

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا و شاگردانش در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که صعودشان به دور بعد رقابت ها قطعی شده و همینطور قرار گرفتنشان در رده ی دوم جدول گروه.

 

بنابراین این احتمال وجود دارد که گواردیولا از بازیکنانی استفاده کند که کمتر در این رقابت‌ها بازی کرده اند. با این حال سیتی در 5 بازی اخیر خود تنها 2 برد کسب کرده که نشان از عدم آمادگی بالای آنها دارد. سلتیک در سوی دیگر در 5 بازی اخیرش، 4 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده که شکست آنها به دیدار مقابل بارسا بازمی‌گردد.

 

 

1161632

 


تنها برد سلتیک مقابل تیم‌های انگلیسی در انگلیس و  در دیدارهای اروپایی به فصل 70-1969 بازمی‌گردد، جایی که آنها در نیمه نهایی موفق شدند الاند رود را شکست دهند. پس از آن، آنها در دو دیدار خود در انگلیس، دو شکست مقابل منچستریونایتد با دو نتیجه 3-0 کسب کرده اند.

 

دیدار دو تیم در ماه سپتامبر با تساوی 3-3 به پایان رسید و انتظار می‌رود دیدار جذاب دیگری پیش رو باشد.ونسان کمپانی، فرناندو و فابین دلف به علت مصدومیت و فرناندینیو به علت محرومیت قادر به همراهی سیتی نیستند. اسکات سینکلیر، هافبک سابق سیتی که برای سلتیک توپ می‌زند نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1161630

دیدگاه‌ها