کد خبر : 1377697 | 16 آذر 1395 ساعت 10:29 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاجی زاده: کمک به ورزش حیف و میل نیست

توضیح عضو شورای شهر درباره کمک به تراکتور

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز درباره کمک به باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیح عضو شورای شهر درباره کمک به تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید حاجی زاده در جلسه شورای شهر در تشریح چگونگی رسیدگی به این لایحه گفت: لایحه کمک به تیم تراکتورسازی ابتدا به صورت دو فوریتی در صحن شورا مطرح و سپس به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شد. کمیسیون نیز بلافاصله آن را بررسی و تصویب کرد. لیکن باوجود دفاع مفصل صورت گرفته، این لایحه در صحن شورا تنها با یک رای اختلاف به تصویب نرسید.


حاجی زاده افزود: معتقدم کمک به تیم تراکتورسازی با خیل انبوه هوادارانش کمک به نشاط شهروندی است و عموم شهروندان دل در گرو قهرمانی این تیم در لیگ برتر دارند. بنابراین در شرایط پیش آمده که ممکن است این تیم به علت محکومیت مالی و کسر امتیاز در فیفا از کورس قهرمانی عقب بیفتد حمایت نکردن از این تیم ضربه زدن به نشاط جوانان و فوتبال دوستان شهر است.


وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده از کمیسیون در خصوص بررسی لایحه ی کمک 200 میلیون تومانی به تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: بر اساس قانون وقتی دو فوریت لایحه ای رای نیاورد کمیسیون مربوط باید در اولین جلسه این لایحه را بررسی و در صحن مطرح کند. بر این اساس عملکرد کمیسیون فرهنگی درست بوده و هیچ ایراد قانونی ندارد.


حاجی زاده افزود: اگر به تیم تراکتورسازی مبلغی کمک شود حیف و میل بیت المال نیست بلکه کمک به حفظ نشاط هزاران شهروند علاقه مند فوتبال است که به قهرمانی تیم محبوبشان چشم دوخته اند.

دیدگاه‌ها