کد خبر : 1377925 | 17 آذر 1395 ساعت 09:00 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: ما ماموریتمان را انجام دادیم

پای مهاجم 28 ساله و اسپانیایی آرسنال برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل در برد 4-1 مقابل بازل به گلزنی باز شد و آرسن ونگر از نمایش مهاجمش بسیار راضی بود.

ونگر: ما ماموریتمان را انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه لوکاس پرس در اولین دیداری که از ابتدا در لیگ قهرمانان به میدان رفت موفق به ثبت هت تریک شد، آرسن ونگر به تمجید از غریزه کشنده گلزنی او پرداخت.


ونگر درباره او که بعد از پیوستن به آرسنال از دپورتیوو لاکرونیا در تابستان برای رسیدن به آمادگی مطلوب و در نهایت قرارگیری در ترکیب اصلی دچار مشکل بود، گفت: "به نظر من لوکاس از فرصت های خوبی که ما خلق کردیم نهایت استفاده را برد. او یه گلزن بسیار خوب است که در مقابل دروازه برای گلزنی لحظه شماری می کند."

 

1161850

 

ونگر مدعی است حالا که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرده اند، اگر در مقابل یک حریف سرسخت قرار بگیرند کمتر احساس گناه می کند. او گفت: "نمی توان گفت که چه پیش می آید اما در حال حاضر رویارویی با یک قرعه بد کمتر دردناک خواهد بود، چون ما وظیفه مان را به خوبی انجام دادیم. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظارمان است. ما متقاعد کننده ظاهر شدیم و بازی پر تحرک و متعهدانه ای به نمایش گذاشتیم."


در این میان لورن کوشیلنی، مدافع فرانسوی آرسنال اصرار دارد که آنها حتی بعد از تساوی مقابل پی اس جی هم امیدشان به سرگروهی را از دست ندادند. او گفت: "شانس ما برای سرگروهی بسیار کم بود، بعد از بازی مقابل پاریسی ها می دانستیم یک بازی دیگر باقی مانده، ما وظیفه مان را انجام دادیم اما پی اس جی نتوانست وظیفه اش را انجام دهد. سرگروهی بسیار مهم است چون بازی برگشت مرحله بعد را در خانه برگزار می کنیم اما حریفمان حریف ساده ای نخواهد بود. باید صبر کرد و دید با چه تیمی روبه رو می شویم."

 

دیدگاه‌ها