کد خبر : 1378053 | 17 آذر 1395 ساعت 15:13 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ماسکرانو: من مقصر همه پنالتی‌های بارسا هستم

خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا، در مصاحبه پس از بازی با گلادباخ، طعنه تندی به منتقدان خود زد. او را یکی از مقصران دریافت گل تساوی بارسا برابر رئال در ال کلاسیکو می دانند.

ماسکرانو: من مقصر همه پنالتی‌های بارسا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ماسکرانو سال 2010 از لیورپول به بارسلونا پیوست و تاکنون 300 بازی برای این تیم انجام داده است. او همچنین توانسته 17 جام مختلف با آبی اناری ها کسب کند؛ از جمله 4 لالیگا، 3 کوپا دل ری و 2 لیگ قهرمانان.

 

 

1161928

 

 

ماسکرانو که برابر گلادباخ، سیصدمین بازی خود با پیراهن بارسا را انجام داد، به خبرنگاران گفت:« از من انتقادات زیادی می شود. یک عده نابغه در تلویزیون، مرا مقصر همه پنالتی ها به ضرر بارسا می دانند.»

 

ماسکرانو ادامه داد:« معتقدم رسیدن به 300 بازی برای بارسلونا کار ساده ای نیست. ماندن در بارسا و انجام این تعداد بازی بسیار دشوار است.

از بودن در بارسلونا و دستاوردهایم در این باشگاه بسیار خوشحالم. با این وجود نگاه من رو به جلو و کسب جام های بیشتر است. وقتی به بارسلونا پیوستم، تصور نمی کردم 17 جام با این باشگاه کسب کنم؛ با وجود اینکه می دانستم بارسلونا یک باشگاه درجه یک و باشگاهی است که در همه جام ها مدعی قهرمانی است.»

دیدگاه‌ها