کد خبر : 1378061 | 17 آذر 1395 ساعت 16:25 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تردید بارسلونا برای خرید در بازار زمستانی

امروز اخبار ضد و نقیضی در مورد وارد شدن بارسلونا به نقل و انتقالات زمستانی برای خرید یک مدافع راست منتشر شده است.

تردید بارسلونا برای خرید در بازار زمستانی

ه گزارش "ورزش سه"، ویدال به اصرار لوئیس انریکه، تابستان 2015 با رقم 18 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و به دلیل محرومیت بارسلونا، تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود انتظار کشید.

 

هر چه زمان گذشت، بیشتر مشخص شد که ویدال مهره ای متناسب برای بارسلونا نبوده؛ به طوریکه در هفته های پایانی فصل گذشته حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت. اوضاع برای او در فصل جاری نیز همین گونه پیش رفته و این سرجی روبرتو است که به مدافع راست ثابت بارسا تبدیل شده است.

 

 

1161901

 

 

پس از هفته ها غیبت، ویدال چهارشنبه گذشته در فهرست 18 نفره بارسا برای بازی مقابل هرکولس در کوپا دل ری قرار گرفت و او 90 دقیقه هم به میدان رفت. ویدال در ال کلاسیکو در فهرست بارسا قرار نگرفت اما شب گذشته مقابل گلادباخ 90 دقیقه به میدان رفت و یک پاس گل نیز داد.

 

لوئیس انریکه در پایان بازی به تمجید از ویدال پرداخت و این بازیکن خود نیز اذعان داشت که هیچ مشکلی با سرمربی بارسا ندارد و هدفش ماندن در تیم است. امروز اسپورت و موندودپورتیوو، دو نشریه چاپ بارسلونا در مورد ویدال اخبار متفاوتی کار کرده اند.

 

اسپورت ادعا کرده است که نمایش خوب ویدال برابر گلادباخ باعث شده تا مسئولان بارسا از خرید در بازار نقل و انتقالات زمستانی منصرف شوند؛ اما موندودپورتیوو از تردید مدیران باشگاه خبر داده است. به عقیده این نشریه، انریکه و روبرت فرناندز (مدیر ورزشی بارسا) به زودی جلسه ای با هم خواهند داشت تا در مورد انتقال یا حفظ ویدال تصمیم نهایی را بگیرند.

دیدگاه‌ها