کد خبر : 1378292 | 18 آذر 1395 ساعت 14:53 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکسیرا: می‌خواهیم به صدر جدول برگردیم

مربی تراکتورسازی امیدوار است فردا با پیروزی مقابل استقلال صدرجدول را پس بگیرد.

تکسیرا: می‌خواهیم به صدر جدول برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، میگوئل تکسیرا در غیاب قلعه نویی  در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال شرکت کرد و  پاسخ خبرنگاران را داد:


می خواهیم به صدرجدول برسیم
ما می دانیم که بازی سختی را در پیش داریم ولی ما تیم تراکتور هستیم که بازیکنان خوب ایرانی و بهترین مربی ایران در آن هستند. ما تلاشمان این است که از تمام بازی ها با پیروزی بگذریم. با وجود اینکه بازی سختی است ولی سعی می کنیم از بازی با پیروزی بیرون بیاییم .می دانیم که استقلال سعی دارد که بازی را پیروز شود و به صدر نشینان نزدیک ولی ما هم می خواهیم به صدر برسیم.

 

هدف مان قهرمانی است
مسلم است که ما این بازی را می بریم و هدف ما قهرمانی است؛ این تفکر سرمربی ماست. در مورد نقل و انتقالات هم وقتی زمانش رسید درباره اش صحبت می کنیم.  تیم ما هرسال تلاش می کند که قهرمان شود. امسال بازی های خوبی انجام داده ایم ولی ناگفته نماند که بقیه تیم ها هم می خواهند قهرمان شوند. ولی هدف ما این است که بازی به بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا قهرمان شویم.


هنوز حضور نوراللهی قطعی نیست
پروسه نوراللهی هم کامل طی نشده وتا زمان نقل و انتقالات نمی توان درمورد آمدن او به تراکتور صحبت کرد.


به حواشی پیرامون رحمتی فکر نمی کنم
من فکر می کنم که مربی ما تمام تمرکزش روی بازی است و بقیه چیزها اهمیت ندارد. برای او مهمترین چیز بازی مقابلش است.


جای ایران پوریان را پر می کنیم
تیم ما بازیکنان خوبی دارد نه تنها آنهایی که بازی می کنند. آنهایی هم که بازی نمی کنند هم برای ما مهم هستند و باعث انگیزه برای کسی است که بازی می کند. به نظر من ما یکسری بازیکن داریم که باید انتخاب شود برای تیم ملی و این به نظر سرمربی تیم ملی برمی گردد. محروم نداریم ولی آقایی و بنگر مصدوم هستند.

دیدگاه‌ها