کد خبر : 1378598 | 19 آذر 1395 ساعت 17:53 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای باز کردن گره بازی تاکتیک مان را عوض کردیم

جلالی: سیاه جامگان ما را غافلگیر کرد

سرمربی تیم پیکان در رابطه با پیروزی در بازی امروز گفت ما یک بازی درگیرانه را پیش روی خود داشتیم، دیداری که یک طرفه به سود ما بود.

جلالی: سیاه جامگان ما را غافلگیر کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، مجید جلالی در نشست خبری پایان تیمش برابر سیاه جامگان گفت: من فکر می کنم این یک بازی یک طرفه بود که ما می توانستیم در آن بازنده هم باشیم. اگر تیم سیاه جامگان یکی، دو حمله روی دروازه ما داشت آن یکی، دو هم تاثیرگذار و خطرناک بود.

 

او ادامه داد: ما امروز با یک بازی سخت و درگیرانه مواجه بودیم که هرچه تاکتیک خود را عوض می کردیم و در زمین جابجا می شدیم نمی توانستیم تغییری در آن حاصل کنیم. به جز لحظات آخر که آن ضربه را زدیم و توانستیم به برتری برسیم.

 

جلالی ادامه داد: با محاسبه وقت های اضافه می توانم بگویم ما ناخواسته حدود 20 دقیقه 10 نفره بازی می کردیم. به نظر من بازیکنان ما در طول بازی خیلی خوب بازی کردند من از همه آنها راضی ام و معتقدم توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند و امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانیم بهتر از این عمل کنیم تا کارمان گره نخورد که برای رسیدن به برد اینقدر نگران شویم.

 

سرمربی پیکان درباره اخراج دروازه بان حریف گفت: در آن صحنه دروازه بان حریف بیرون از محوطه آمد و آن خطا را مرتکب شد که در این باره کارشناسان داوری باید نظر دهند. من فکر می کنم بیرون از محوطه توپ را مشت کرد. درباره داوری هم به عقیده من داور خوب قضاوت کرد هرچند که زمان 5 دقیقه برای دیدار اینچنینی بسیار کم بود.

 

جلالی در رابطه با حریف گفت: تیم سیاه جامگان ما را غافلگیر کرده بود علیرغم آنالیزی که از این تیم داشتیم آنها در این بازی توانستند بازی خوبی از خود نشان دهند و به قولی در بازی تیم ما گره بیاندازند. مشهدی ها در این بازی بسیار خوب ظاهر شدند.

دیدگاه‌ها