کد خبر : 1378698 | 19 آذر 1395 ساعت 21:40 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: ممکن است باز هم فابرگاس فیکس باشد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی اذعان داشت علیرغم بازگشت نمانیا ماتیچ از بند مصدومیت، ممکن است باز هم فابرگاس در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

کونته: ممکن است باز هم فابرگاس فیکس باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هفته ها نیمکت نشینی، فابرگاس در ترکیب ثابت چلسی به میدان رفت و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

 

کونته گفت: "ماتیچ در حال حاضر آماده است و از تمرین روز سه شنبه در کنار ماست. من روز شنبه شرایط روانی و فیزیکی تمام بازیکنان را بررسی خواهم کرد و بعد از آن در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهم گرفت.

 

 

1138868

 

 

در مورد فابرگاس در مصاحبه قبلی خود هم گفتم که او بازیکن خوب و مهمی در ترکیب چلسی است و امیدوارم اینجا بماند. امیدوارم در هر دیدار، چنین موقعیت های دشواری برای تصمیم گیری در پیش روی من باشد. این بدان معناست که رقابت خوبی در تیم برقرار است و سطح ترکیب ما در حال پیشرفت است.

 

فابرگاس در برابر استوک سیتی از همان ابتدای بازی خوب بازی کرد و در بازی بعدی من گزینه های زیادی مثل ماتیچ، فابرگاس، کانته و چالوبا را در مقابل دارم. رقابت خوبی در تیم حاکم است و من نیز باید بهترین تصمیم را بگیرم. اگر انتخاب ترکیب برای من دشوار نباشد یعنی تیم ما در شرایط خوبی نیست. به جز اوبی میکل و اسکار، دیگر بازیکنان برای حضور در مقابل وست بروم مشکلی ندارند".

دیدگاه‌ها