کد خبر : 1378776 | 20 آذر 1395 ساعت 11:54 | 58.9K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی استقلال به کادر داوری چه گفت؟

دکترجان؛ کو پنالتی های گمشده من؟! (عکس)

بازی بزرگ هفته چندان به کام استقلالی ها رقم نخورد تا با سقوط دو پله ای و ایستادن در جایگاه هفتم جدول عملا از کورس قهرمانی خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه"، جدال با تراکتورسازی از چند جهت برای استقلال و منصوریان حائز اهمیت بود چون برتری در آن هم از جنبه کری های رقم خورده با مربی سابق آبی ها می توانست گامی بلند برای تثبیت جایگاه سرمربی فعلی باشد هم سه امتیاز آن استقلال را به یک قدمی مثلث قهرمانی رسانده و اختلاف را به حداقل می رساند تا امیدها برای قهرمانی افزایش پیدا کند.


بازی باب میل استقلال و منصوریان آغاز شد آن هم با یک گل بادآورده روی اشتباه مرگبار گلر تراکتورسازی تا اوضاع به کام میزبان پیش برود اما بعد از این صحنه باز هم همان مشکلات همیشگی از نظر فنی یقه استقلال را گرفت و منصوریان نیمه مربیان را به رقیبش امیر قلعه نویی باخت تا ادامه پیدا کردن طلسم ناکامی های استقلال این بار سرمربی تیم برای توجیه شکست دیواری کوتاه تر از کادر داوری پیدا نکند.

 

1162568


منصوریان که در طول بازی هم بارها به تصمیمات بیژن حیدری و کمک های پرشمارش اعتراض داشت و بارها تذکر گرفت وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد به سراغ این کادر رفت و در اقدامی جالب پنالتی های سوخته از دید خودش را از دکتر داوری طلب کرد! تصویری که زیبایی ها و نکات جالب توجهی در دل خود پنهان کرده است و می تواند یکی از بهترین تصاویر جدال استقلال – تراکتورسازی لقب بگیرد.


منصوریان که در کنفرانس مطبوعاتی هم گله هایش را از بیژن حیدری با بیان این که داور دو پنالتی استقلال را ندید ابراز کرد به نوعی اقدام به توجیه ناکامی محض خود در جدل بزرگ هفته پرداخت چون نه در تصاویر آهسته نه از دید کارشناسان داوری هیچ کدام از آن صحنه هایی که مدعی پنالتی بودن داشت، درست نبود و حیدری و کمک هایش بهترین تصمیم را اتخاذ کرده بودند.

دیدگاه‌ها