کد خبر : 1378867 | 20 آذر 1395 ساعت 16:16 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: 3 ماه برای این گل تمرین کرده بودیم

دیدار پیکان و سیاه جامگان در حالی رقم خورد که پیکان پیروز این میدان شد.

آقاخان: 3 ماه برای این گل تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مرتضی آقاخان درباره نتیجه ای که مقابل سیاه جامگان کسب کردند گفت: برای این بازی 3 روز به غیر از تمریناتمان حدود 45 دقیقه جلسات آنالیز برگزار کردیم تا امتیازات کامل این بازی را کسب کنیم. اما بازی تحت شرایطی که ما دوست داشتیم پیش نرفت و بازی یک گره کور خورد که این گره تنها با خلاقیت یک بازیکن یا ضربات ایستگاهی، شوت از راه دور یا کاشته ای باز می شد. لطف خدا شامل حالمان شد و تلاش تمام بچه ها باعث شد در آن ضربه کاشته به گل برسیم. البته 3 ماه روی آن حرکت کاشته کار کرده بودیم که شاید یک روزی به دردمان بخورد که در این لحظه حساس به دردمان خورد و تلاش همه بچه ها به من ختم شد و توانستم آن موقعیت را تبدیل به گل کنم و 3 امتیاز شیرین این بازی را کسب کنیم.


وی در ادامه گفت: به نظر من این بازی 10 دقیقه وقت اضافه داشت، 5 دقیقه زمان کمی بود. هم بازی را دروازه بانشان از سرعت می انداخت و هم اینکه مصدوم شدنش زمان بسیاری را هدر داد. 


او در خصوص از دست رفتن 3 امتیاز دیدارشان با ذوب آهن خاطرنشان کرد: درست است شرایط آب و هوایی برای هر دو تیم مشکل ساز شده بود ولی در این شرایط هر تیمی که بتواند گل اول را بزند 90 درصد راه را رفته است ما در دقایق ابتدایی گل را روی غافلگیری خوردیم و خیلی سخت بود آن را جمع و جور کنیم. با جلو کشیدن مان برای تغییر نتیجه گل های بعدی را هم دریافت کردیم.


مهاجم پیکان درباره دربی خودروسازان می گوید: دور از آنکه بخواهیم به شرایط جدولی آنها نگاه کنیم باید گفت تیم قابل احترامی و از کادرفنی قابل احترامی برخوردار است. با تمرینات و آنالیزی که کادرفنی برایمان در نظر می گیرند وظایفمان را به نحواحسن انجام بدهیم و بتوانیم امتیاز کامل را از این بازی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها