کد خبر : 1378888 | 20 آذر 1395 ساعت 17:00 | 44.8K بازدید | 2 دیدگاه

باز هم همان حقیقی گذشته می شوم؛

حقیقی: نمی‌توانم به تیمم خیانت کنم

هافبک تیم پدیده مشهد معتقد است که تیم داوری تا حدودی تحت تاثیر جو بازی در شرایط پایانی قرار گرفته است.

حقیقی: نمی‌توانم به تیمم خیانت کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا حقیقی هافبک تیم پدیده پس از شکست مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد شکست برابر این تیم گفت: پرسپولیس برای پیروزی به میدان آمده بود و توانستند در دقایق پایانی به خواسته خود برسند. با این حال ما موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها بهره ببریم.


وی در مورد بازی در مقابل تیم سابق خود ادامه داد:من بازیکن سابق پرسپولیس بودم اما در حال حاضر با پدیده قرارداد دارم و نمی‌توانم به تیمم خیانت کنم. من از پدیده حقوق می‌گیرم و برای این تیم تلاش می‌کنم.


هافبک تدافعی تیم پدیده در مورد شرایط حال حاضر خود افزود: من مدتی را از فوتبال ایران دور بودم و حالا می‌خواهم با پدیده جلو بروم. اشتباهم جدایی از پرسپولیس بود و پس از آن نیز انتخاب‌های اشتباهی انجام دادم. خدا را شکر هنوز خیلی دیر نشده و فرصت درخشش دارم. مطمئن باشید که اگر قرار نبود به اوج برنگردم هیچ‌وقت فوتبال بازی نمی‌کردم. مطمئن باشید باز هم همان حقیقی گذشته می‌شوم. 


حقیقی در مورد عملکرد داوری عنوان داشت: در دقایق پایانی و در یک صحنه من و کامیابی‌نیا به طور همزمان به هوا بلند شدیم که داور به اشتباه خطای من را گرفت. همان توپ به کرنر رفت و در ادامه نیز تبدیل به گل شد. فکر می‌کنم بنیادی‌فر کمی در دقایق پایانی تحت تأثیر جو بازی قرار گرفته بود.


هافبک تیم پدیده در پایان در مورد مواجه نشدن با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: برانکو پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پدیده آمد و ما با هم خوش‌وبش کردیم.  پس از آن هم من به سمت نیمکت پرسپولیس رفتم و در آنجا با کریم باقری صحبت کردم.

دیدگاه‌ها