کد خبر : 1378908 | 20 آذر 1395 ساعت 18:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم برخورد اهالی فوتبال با احترام باشد؛

مطهری:اخراج‌دروازه‌بان سیاه‌جامگان درست‌بود

مربی تیم پیکان می گوید که کادر فنی این تیم برای تمام دقایق بازی برنامه دارد و درگیر بازی احساساتی نمی شود.

مطهری:اخراج‌دروازه‌بان سیاه‌جامگان درست‌بود

حمید مطهری مربی تیم پیکان در مورد اظهارات خداد عزیزی پس از شکست مقابل پیکان در مورد عملکرد داوری و اینکه پیروزی پیکان بی ارزش بوده است، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: من نمی فهمم که ناداوری چطور بوده است. دروازه بان تیم سیاه‌جامگان روی وقت تلف کردن یک کارت زرد دریافت کرده بود و در دقایق پایانی هم بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرده بود که یک کارت زرد برای این خطا کاملا در فوتبال طبیعی است و فکر نمی کنم جای اعتراض داشته باشد.

 

وی ادامه می‌دهد: البته آقای عزیزی از دوستان خوب من است. ایشان هم تحت فشار بودند و اگر صحبتی هم مطرح شده به دلیل شرایط و فشار مسابقات است. ما فوتبالی ها در شرایط پرفشار باید به هم احترام بگذاریم و اینطوری همه چیز ما پیشرفت می کند. کادر فنی ما بعد از شکست مقابل ذوب آهن با کادر فنی این تیم برخورد گرمی داشت و در مجموع دوست دارم برخوردها در فوتبال توام با احترام باشد.

 

مربی تیم پیکان در مورد پیروزی برابر سیاه‌جامگان افزود: با توجه به میزبانی و اینکه به 3 امتیاز نیاز داشتیم باید بالا بازی می کردیم. وقتی تیمی بالا بازی می کند و برای گل زدن فشار می آورد، طبیعی است که دچار ضد حمله می شود و موقعیت هایی هم به حریف خواهد داد. البته تیم سیاه جامگان هم خوب بازی کرد و حتی 2 بار توپ را به تیرک دروازه ما زد ولی در مجموع توپ و میدان در اختیار ما بود. از زمانی که آقای عزیزی به تیم وارد شده مشخص است که تیم سیاه جامگان تغییر داشته است. برای همکاران خودم در این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

حمید مطهری در مورد اینکه تیم پیکان با صبوری 3 بار موفق به پیروزی در دقایق پایانی شده، خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم تا دقایق آخر بازی تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و به فوتبال احساسی روی نمی آوریم. تا دقیقه 90 بازیکنان کار تاکتیکی که با آن ها کار شده است را انجام می دهند و برای تمام دقایق بازی برنامه داریم. البته تیم ما هنوز به ثبات نیاز دارد ولی یکی از مشخصه های اصلی تیم پیکان است که قائم به فرد نیست و یک تیم هستیم.

دیدگاه‌ها