کد خبر : 1379037 | 21 آذر 1395 ساعت 10:12 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مغرور نمی‌شویم، راه زیادی باقی مانده است

کیانی: می‌خواستم روحیه اخباری بالا برود

کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد دیگر درست نیست درباره حواشی مسابقه با استقلال صحبتی انجام شود.

کیانی: می‌خواستم روحیه اخباری بالا برود

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال، حواشی این مسابقه، آینده تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. ما تیم برتر میدان بودیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به این تیم بزنیم. هدفمان 3 امتیاز مسابقه با استقلال بود و خوشحالم که به این مهم دست پیدا کردیم.

 


می‌خواستم روحیه اخباری بالا برود
اخباری یکی از بهترین دروازه بان های ایران است که بارها توانایی های فنی اش را نشان داده است. او در بازی های گذشته تراکتورسازی تلاش زیادی کرده و حالا در این مسابقه یک اشتباه داشته است. اشتباهی که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. من درقبال محمدرضا کار خاصی انجام ندادم. همه می خواستیم به او روحیه بدهیم و ناگهان تصمیم گرفتم بازوبند را به او بدهم. خوشحالم که روحیه محمدرضا بالا رفت و در نهایت بازی را بردیم.

 


حواشی زودگذر است
بازی با استقلال هرچه بوده، تمام شده است. دیگر درست نیست درباره حواشی آن مسابقه حرف بزنیم. ما برد مقابل استقلال را فراموش کردیم و به آینده می اندیشیم. هدف ما اکنون پیروزی بر سپاهان است و برای این منظور تلاش می کنیم. ضمن اینکه این حواشی زودگذر است و چیزی که می ماند رفاقت های فوتبال است.

 


هرگز مغرور نمی شویم
هرگز مغرور نمی شویم و از حالا خودمان را قهرمان نمی دانیم. با اینکه عملکرد خوبی داشتیم اما بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و باید این روند خوب را ادامه دهیم. امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم و در پایان فصل جام قهرمانی که حقشان است را به آنها هدیه کنیم. 

 

 

دوست داریم سروش بماند
سروش رفیعی بازیکن بزرگی است و همه ما دوست داریم او در تراکتورسازی بماند اما در نهایت خودش باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند. امیدوارم تصمیم او ماندن در تبریز باشد.

دیدگاه‌ها