کد خبر : 1379055 | 21 آذر 1395 ساعت 11:05 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظری درباره سرمربی تیم ملی ندارم

فرهاد ظریف: به حواشی توجه نمی‌کنیم

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به حواشی و انتقاداتی که به تیم ما می‌شود توجهی نمی‌کنیم و آنچه که کادرفنی از ما می‌خواهد را انجام می‌دهیم.

فرهاد ظریف: به حواشی توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرهاد ظریف درباره شرایط تیم والیبال بانک سرمایه در لیگ برتر گفت: ما به حواشی و انتقاداتی که به تیم ما می‌شود توجهی نداریم و آن چه که کادرفنی و باشگاه از ما می‌خواهند را انجام می‌دهیم. واقعا بعضی از روزها تیم نمی‌تواند بازی خودش را انجام بدهد. تیم ما به دلیل اینکه ملی پوش دارد و این بازیکنان خستگی بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان دارند، گاهی نتوانند تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند.

 

ظریف در ادامه افزود: تیم ها انگیزه زیادی جلوی تیم ما دارند و همین کار را سخت می‌کند. تیم ها با تمام وجود برابر ما به میدان می‌روند و دوست دارند خودشان را بیشتر نشان بدهند.

 

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه درباره بازی این تیم برابر پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر و تعیین قهرمان نیم فصل بازی‌ها گفت: با وجود اینکه ما نتیجه گرفتیم و در بازی‌ها پیروز هم شدیم اما بازی های خیلی خوبی را انجام ندادیم. پیکان یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است و در همه فصول خوب کار کرده است. این فصل هم پیکانی ها عملکرد خوبی داشتند  و جزو تیم های مدعی هستند. قطعا بازی دشواری برای هردو تیم خواهد بود.

 

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: من در حدی نیستم که در این باره صحبت کنم و نظری در این‌باره ندارم. کارگروه و خود مسئولان فدراسیون والیبال قطعا تمامی جوانب را بررسی می‌کنند و بهترین تصمیم را می‌گیرند. به دلیل اینکه من با هیچ یک از این مربیان کار نکردم نمی‌توانم نظری هم در باره آن‌ها بدهم.

دیدگاه‌ها