کد خبر : 1379150 | 21 آذر 1395 ساعت 16:25 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی آزاد قهرمانی جهان

شکست حسین خانی برابر حریف نامدار روسی

«مصطفی حسین خانی» نماینده وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران برابر حریف روسی در پیکارهای قهرمانی جهان در مجارستان، مغلوب شد.

شکست حسین خانی برابر حریف نامدار روسی

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی وزن های غیر المپیکی از روز گذشته در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده و امروز - یکشنبه - به پایان می رسد.

رقابت وزن های 80 کیلوگرم کشتی فرنگی و 70 کیلوگرم کشتی آزاد امروز برگزار می شود. «مصطفی حسین خانی» که مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد در مرحله یک چهارم نهایی برابر «ماگومد قربان علی اف» دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد.

 

حسین خانی باید منتظر باشد تا با راهیابی علی اف به فینال در شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.علی اف روسی در دیدار نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال باید با رشید قربان اف ازبکستانی روبرو شود و به نظر می رسد که کار مشکلی با این حریف ازبک نخواهد داشت و حضور حسین خانی در شانس مجدد برای کسب مدال برنز تقویت شده است. حسین خانی در دور نخست «آمیت کومار» از هند را شکست داد.

 

وی در حالی که در سه دقیقه نخست مبارزه 9 بر صفر پیش بود، کومار به دلیل مصدومیت از مچ پا به کشتی ادامه نداد و حسین خانی پیروز میدان شد. وی در کشتی دوم نیز ٢ بر صفر «یاکوب گور» از ترکیه را شکست داد.امروز و در رقابت های کشتی فرنگی یوسف قادریان فرنگی کار وزن 80 کیلوگرم نیز با شکست برابر حریف سوئدی از دور رقابت ها حذف شد.

 

در روز نخست این مسابقات نیز بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد پنجم شد و افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی حذف شد.

دیدگاه‌ها