کد خبر : 1379261 | 22 آذر 1395 ساعت 00:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروز ی خانگی اینتر مقابل جنوا

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 جنوا را شکست بدهد و به طور موقت به رتبه هشتم جدول سری A صعود کند.

پیروز ی خانگی اینتر مقابل جنوا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در ادامه نتایج پرفراز و نشیب شان در این فصل، در دیدار امشب به لطف درخشش مارسلو بروزوویچ توانستند به پیروزی برسند و به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه تیم میهمان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت اما نتوانستند از موقعیت های نصفه و نیمه ای که روی دروازه اینتر ایجاد کردند، بهره ببرند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول، اینتری ها پیش کشیدند و بعد از اینکه ناگاتومو یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، این مارسلو بروزوویچ بود که در دقیقه 38، نرآتزوری را پیش انداخت.

 

روی یک ضربه کرنر بود که توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به بروزوویچ رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1163038

 

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول، باز هم این اینتری ها بودند که کنترل اوضاع را در دست داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

اینتر نیمه دوم را بهتر شروع کرد و کاندروا می توانست خیلی زود اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

برتری اینتر ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 69 به گل دوم رسید. روی حرکت عالی ژوائو ماریو و پاس رو به عقب او برای بروزوویچ، این ستاره کروات با یک شوت محکم، به راحتی دروازه را باز کرد.

 

تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق پایانی پیش کشید و یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت اما نتوانست از آن استفاده کند و در نهایت اینتر در این دیدار به پیروزی 2-0 رسید.

 

 

دیدگاه‌ها