کد خبر : 1379852 | 24 آذر 1395 ساعت 10:09 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

قلعه نویی از شرایطم رضایت دارد

رمضانی: دوست دارم در تراکتورسازی بمانم

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد تا نیم فصل صحبتی درباره ماندن یا رفتنش بیان نمی کند.

رمضانی: دوست دارم در تراکتورسازی بمانم

علیرضا رمضانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیشنهاد رسمی باشگاه صبا برای جذب خود عنوان کرد: «باشگاه صبا به تراکتورسازی نامه زده و مسئولان نیز صحبت هایی با من در این باره انجام دادند. من بازیکن تراکتورسازی هستم و تابع نظر باشگاه. دوست دارم در این تیم بمانم و به فوتبالم ادامه دهم. شایعات و مسائلی که درباره جدایی ام مطرح شده، صحت ندارد.»


او درباره بازی نکردنش برای تراکتورسازی بیان داشت: «واقعیت این است که ابتدای فصل شرایط برای من خوب نبود اما رفته رفته همه چیز تغییر کرد. شرایطم خوب شده و امیر قلعه نویی نیز از شرایطم رضایت دارد. تلاش خواهم کرد تا در آینده بیشتر بازی کنم.»


رمضانی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت ادامه نیمکت نشینی هم در تراکتورسازی می ماند، تاکید کرد: «قطعا هر بازیکنی دوست دارد بازی کند اما فعلا علاقه ای به این ندارم. درباره رفتن یا ماندنم صحبت کنم. همانطور که گفتم تراکتورسازی را دوست دارم اما تا نیم فصل هیچ صحبتی در این خصوص نمی کنم و می خواهم تمرکزم روی بازی ها باشد. قطعا نیم فصل با امیرخان صحبت می کنم و تصمیم خوبی می گیریم.»


وی درباره بازی با سپاهان افزود: «بازی سختی با سپاهان داریم. این تیم نتایج خوبی نگرفته اما بازیکنان خوبی در اختیار دارد. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و به راهمان ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها