کد خبر : 1380407 | 26 آذر 1395 ساعت 15:23 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقاومت نیم ساعته برای ادامه بحران در ماشین

سیاه‌جامگان 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز شریف

با وجود همه شایعات، بازیکنان ماشین‌سازی که در نیم ساعت آخر با اخراج عباس عسگری 10 نفره شده بودند با چنگ و دندان بازی را نگه داشتند و 3 امتیاز حساس این بازی را به حساب خود ریختند.

سیاه‌جامگان 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز شریف

به گزارش "ورزش‌سه"، تک گل سیاه‌جامگان در دقیقه 34 توسط عباس عسگری به ثمر رسید، بازیکنی که در دقیقه 60 از زمین اخراج شد تا سیاه‌جامگان با یک بازیکن کمتر با مشقت بسیار به حفظ نتیجه بپردازد.


سیاه‌جامگان مشهد  – ماشین‌سازی تبریز/ ورزشگاه ثامن مشهد ساعت ۱۴:۳۰
داور: حسین زرگر – علی اکبر نوری – مرتضی کاظمیان – جواد محمدی / ناظر: مسعود فلاح

 

اخطار

احمد امیرکامدار(54) ماشین سازی

حامد پاکدل (68) ماشین سازی

 

اخراج

عباس عسگری دقیقه 57 از سیاه جامگان

 


ترکیب سیاه جامگان:
محمد ناصری، محسن آقایی، میثم حسینی، عبدالرضا زارعی، رضا شربتی، حسین بادامکی (- 90 فرشاد هاشمی)، مصطفی احمدی، حمید علی عسگری، روح الله سیف اللهی (-76 پیام ملکیان)، مهران عسگری و سعید دقیقی (-62 موسی ترائوره).
سرمربی: خداداد عزیزی

 


ترکیب ماشین سازی:
مانوئل فرناندز، مهدى پور، حبیب گردانى، ادسون هنریکه، بهمن کامل، سامان نریمان جهان (-72 سجاد رهبر)، کاخا، امین قاسمی نژاد (-61 حامد پاکدل )، احمد امیر کامدار، آندرانیک تیموریان و مهرداد بایرامی (-88 محمد نصرتی).
سرمربی: فرهاد کاظمی

 

 

شرح بازی:

دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه اول حملات پراکنده ای داشتند ولی در ادامه بازی شکل منسجم تری به خود گرفت و تیم سیاه جامگان بیشتر در نیمه تیم ماشین سازی صاحب توپ می شد ولی باز هم دو تیم در ایجاد موقعیت های خطرناک ناکام بودند تا اینکه در دقیقه 33 روی ارسال زیبای سیف اللهی، عباس عسگری در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با خونسردی تیم خود را پیش انداخت. پس از این گل باز هم بازیکنان تیم سیاه جامگان فرصت زدن گل های بیشتر را داشتند که بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از افزایش تعداد گل ها شد. تیم ماشین سازی در چند صحنه در ضدحملات خطرناک ظاهر می شد که البته در ضربات نهایی مهاجمان این تیم کم دقت بودند تا این بازی در نیمه اول با همان نتیجه 1 بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم در مجموع عملکرد بهتر و بازی هیجان انگیزتری را از هر دو تیم مشاهده کردیم و چیزی که بیشتر از همه چیز به چشم می آمد، عملکرد خوب خط دفاعی هر دو تیم بود. با اخراج عباس عسگری در نیمه دوم تیم سیاه جامگان در 30 دقیقه به دفاع روی آورد و شاهد دفاع منطقی هم از این تیم بودیم و در ضد حملات نیز با حضور موسی ترائوره بازیکنان سیاه جامگان قصد استفاده از فضای پشت مدافعین ماشین سازی با استفاده از سرعت این بازیکن داشتند که مدافعین ماشین سازی در چند صحنه هوشیارانه عمل کردند و غافلگیر نشدند. در نهایت در روز خوب خط دفاعی سیاه جامگان و البته روز بد مهاجمین ماشین سازی 3 امتیاز ارزشمند برای شاگردان خداداد عزیزی به دست آمد.

 

 

بهترین بازیکن
میثم حسینی به عنوان کاپیتان تیم سیاه جامگان عملکرد خوبی در قلب خط دفاعی این تیم داشت و موفق شد در حالی که این تیم در پی اخراج عباس عسگری 30 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کرد، به خوبی با رهبری سایر بازیکنان و دفاع منطقی از فشار تیم ماشین سازی جلوگیری کند و موقعیت آن‌چنانی هم برای گلزنی در اختیار این تیم قرار ندهد. البته در یک صحنه و با غفلت این بازیکن مهدی پور می توانست دروازه سیاه جامگان را باز کند که بی دقتی حریف به کمک خط دفاعی سیاه جامگان آمد.

 

اتفاق ویژه
اتفاق ویژه این دیدار بازگشت فرهاد کاظمی به مشهد بود. این مربی با سیاه جامگان کار خود را شروع کرد ولی در ادامه و به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک این تیم شد و در اولین دیدار خود به عنوان سرمربی ماشین سازی به مشهد بازگشت تا در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد. البته صحبت هایی نیز در مورد اینکه بازیکنان سیاه جامگان با تمام وجود مقابل مربی سابق خود قرار نمی گیرند وجود داشت که با شکست ماشین سازی تمام این فرضیات رنگ باخت.

 

 

شرح گل
1-0(عباس عسگری): در دقیقه 33 پاس روح الله سیف اللهی به شکلی زیبا و با پای چپ به دهانه دروازه فرناندز فرستاده شد و عباس عسگری پس از قطع توپ جلوتر از مدافعین  با یک ضربه آرام موفق به ثبت گل اول ماشین سازی شد.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 21: ضربه آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تیم میزبان زده شد، که با اختلاف یک متری از سمت چپ دروازه ناصری به بیرون رفت.

دقیقه 23: تیم ماشین سازی در یک حمله از سمت چپ خط دفاعی سیاه جامگان و ارسال توپ به روی دروازه می توانست به گل برتری برسد که ضربه امیرکامدار با بی دقتی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 31: ضربه حمید علی عسگری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با مدافعین تیم ماشین سازی تغییر جهت داد و در آستانه تبدیل شدن به گل برتری سیاه جامگان بود که فرناندز، دروازه بان تیم ماشین سازی با دست راست مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 35: حرکت خطرناک بازیکنان ماشین سازی با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی سیاه جامگان می رفت تا  یک موقعیت عالی را برای بازیکنان این تیم فراهم کند که تک روی و سپس ضربه ضعیف سامان نریمان جهان مانع از گل شدن این توپ شد و ضربه این بازیکن با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: پس از یک نفوذ خطرناک توسط حسین بادامکی از سمت راست خط دفاعی ماشین سازی و یک پاس رو به بیرون، سعید دقیقی در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار گرفت که با بی دقتی و ضربه به زیر توپ، این موقعیت خوب از دست رفت.

دقیقه 49: ضربه امین قاسمی نژاد از داخل محوطه جریمه می توانست به موقعیت برای گل تساوی منجر شود که باز هم ضربه این بازیکن به شکلی آرام در اختیار محمد ناصری قرار گرفت.

دقیقه 65: نفوذ خطرناک حامد پاکدل از سمت راست خط دفاعی تیم ماشین سازی و ضربه این بازیکن می توانست رقم زننده گل دوم باشد که فرناندز به خوبی این توپ را دفاع کرد.

دقیقه 85: ارسال خوب بازیکنان ماشین سازی به شکلی زیبا و دقیق روی سر مهدی پور فرود آمد ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف و با بی دقتی از بالای دروزاه به بیرون رفت.

 

 

 

در حاشیه:

* کمتر از 200 هوادار مشهدی از نزدیک در ورزشگاه ثامن شاهد این دیدار هستند.

* بازیکنان سیاه جامگان پیش از آغاز دیدار به سمت فرهاد کاظمی رفتند و برخورد گرمی با او داشتند.
* رضا ناصحی، کاپیتان پدیده از روی سکوها نظاره گر دیدار دو تیم است.

* آخرین بازی آندرانیک تیموریان برای ماشین سازی در همین ورزشگاه انجام شده بود که در آن دیدار این بازیکن توسط رسول خطیبی و به دلایل فنی در نیمه اول، تعویض شد.

* سعید دقیقی مهاجم تیم سیاه جامگان در ابتدای این فصل کار خود را با ماشین سازی شروع کرد و پس از قطع همکاری با این تیم به سیاه جامگانی پیوست که فرهاد کاظمی را سرمربی خود می دید. کاظمی، به دلیل مشکلات مالی در ادامه، این تیم را به مقصد ماشین سازی بحران زده ترک کرده تا برای چهارمین مرتبه یک تیم در آستانه سقوط را در لیگ برتر حفظ کند.

* خداداد عزیزی، مدیر فنی تیم سیاه جامگان به دلیل محرومیت ناشی از اعتراض های پس از دیدار با پیکان از روی سکوها نظاره گر این دیدار است.

* ایوب کلانتری، هافبک تیم سیاه جامگان علیرغم عملکرد خوب در چند هفته اخیر با تصمیم خداداد عزیزی از روی نیمکت بازی را دنبال می کند.

* هواداران سیاه جامگان  با پرچم «خلیج همیشه فارس ایران» در استادیوم حاضر شده اند.
*  فرهاد کاظمی ۱۰ دقیقه زودتر از تیمش به زمین آمد و روی نیمکت نشست.

* عباس عسگری که موفق شده بود در نیمه اول زننده گل برتری تیم سیاه جامگان باشد، در نیمه دوم با یک حرکت خطرناک و خطای کف پا روی بازیکن ماشین سازی به صورت مستقیم توسط داور از زمین اخراج شد.

* خداداد به صورت ایستاده از روی سکوها و با فریاد، بازیکنان تیم خود را حمایت می کند.

* عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان در ورزشگاه حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

* فرهاد کاظمی در دقایق پایانی با وارد کردن محمد نصرتی به جای مهرداد بایرامی به ارسال های بلند و قدرت سرزنی این بازیکن دل بسته است.

دیدگاه‌ها