کد خبر : 1380520 | 26 آذر 1395 ساعت 20:04 | 132.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت پرسپولیس در حالت هشدار(عکس)

سرمربی قرمزهای لیگ در دیدار برابر ذوب آهن بازیکنان تاثیرگذاری روی نیمکت برای تغییر نتیجه بازی در اختیار نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن اولین شکست فصل را در حالی متحمل شد که دست خالی برانکو روی نیمکت در این بازی بیش از گذشته احساس شد.


سرمربی پرسپولیس در این بازی علی علیپور، احمد نوراللهی و پریموف را به زمین فرستاد که البته این بازیکنان نتوانستند کمکی به تغییر شرایط این تیم کنند. تغییراتی که با توجه به دست خالی برانکو کاملا قابل پیش بینی بود زیرا حضور بازیکنانی مانند درویش وند، محرمی و... مطمئنا نمی توانست در بازی سخت برابر ذوب آهن گره گشای این بازی باشد.


برانکو البته اگر در این بازی در آستانه پیروزی قرار داشت، باز هم به استثنا این سه مهره، بازیکن دیگری برای حفظ نتیجه بازی در اختیار نداشت تا نیمکت ضعیف این تیم بیش از گذشته به چشم بیاید. قرمزها تا شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها دیدار با سیاه جامگان را پیش رو دارند و مطمئنا هواداران این تیم که امید زیادی به کسب قهرمانی لیگ دارند، منتظرند تا سرمربی باهوش سرخها که احتمالا دو ستاره دیگر را از دست خواهد داد، در فصل نقل و انتقالات برای تقویت پرسپولیس آستین ها را بالا زده و با خرید های مناسب نیمکتی در اندازه قهرمانی لیگ برتر و حضور پر قدرت در آسیا فراهم کند.

 

1164209

 

دیدگاه‌ها