کد خبر : 1380532 | 26 آذر 1395 ساعت 20:28 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: گواردیولا مربی بسیار باهوشی است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر وست بروم صحبت کرد.

مورینیو: گواردیولا مربی بسیار باهوشی است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و در حال نزدیک شدن به رتبه های بالای جدول هستند.

 

شایعات بازار نقل و انتقالات: "من در حال سعی می کنم آرامش خودم را حفظ کنم و ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اما همانطور که بارها گفته ام، به ترکیب فعلی تیمم اعتماد دارم.

 

اما اگر شما فکر می کنید که من در انتظار بازیکن خاصی در ماه ژانویه هستم یا اینکه بازیکنان فعلی را به خاطر ورود بازیکنان جدید ملامت می کنم، سخت در اشتباه هستید. من به ترکیب فعلی تیمم اعتماد کامل دارم".

 

مصدومیت اریک بیلی: "نمی دانم بیلی چه زمانی به میادین بازخواهد گشت اما اطمینان دارم که نیازی به جراحی نیست. خوشبختانه توانستیم در دو بازی آخر خانگی از او استفاده کنیم".

 

 

1141816

 

 

نا آشنا بودن دیگر مربیان به ژانویه شلوغ انگلیس: "فکر نمی کنم مشکل خاصی برای آنها اتفاق افتد. با اینکه گواردیولا در گذشته عادت داشته به تعطیلات زمستانی برود، اما فرد بسیار باهوش است و مشکلی در این رابطه گریبان او را نخواهد گرفت".

 

رسیدن به رتبه چهارم: "هنوز نیمی از فصل نیز نگذشته است اما فکر کنم در حال حاضر رسیدن به جمع 4 تیم در این مقطع ممکن نیست. اما به هر ترتیب داشتن 15 امتیاز فاصله با 5 امتیاز متفاوت است".

دیدگاه‌ها