کد خبر : 1380592 | 27 آذر 1395 ساعت 11:02 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گو با مهمترین گلزن هفته

پهلوان: گل پرسپولیس تقدیم به همسرم

هافبک خوش نقش ذوبی‌ها مهم‌ترین گل هفته را با توانایی و دید منحصر به فردش به ثمر رساند.

پهلوان: گل پرسپولیس تقدیم به همسرم

به گزارش "ورزش سه"، پهلوان بازیکنی سریع و تکنیکی است و از عوامل اصلی حضور ذوب روی سکوی سوم لیگ؛ بازیکنی که با وجود جوانی تجربه حضور در  میادین بزرگ را دارد. ذوب با درخشش ادامه دار او در جمع مدعیان باقی خواهد ماند.


گفت و گوی ورزش سه با او را بخوانید:


از بازی با پرسپولیس بگویید؛ بازی چطور بود؟
بازی سختی بود تیم پرسپولیس با انجام بازی پرفشار کار را برای تیم ما سخت کرده بود ولی ما در طول هفته توانستیم تمرینهای خوبی پشت سر بگذاریم و با تمرکز خوبمان توانستیم مقابل این تیم بزرگ  پیروز شویم.


تیم ذوب آهن در این هفته‌ها متحول شده، چه چیزی را عامل این موفقیت می دانی؟
تیم ما مثل همیشه بازی کرد. در هفته‌های قبل گاهی گل نمی‌زدیم ولی شکر خدا به خود باوری رسیده‌ایم و بچه‌ها تلاششان را بیشتر کرده‌اند و در یک هفته اخیر ما همه همدل شده بودیم که پرسپولیس را ببریم.


از جهاتی این برد را می‌توان شش امتیازی حساب کرد چون شما را مدعی کرد.
بله صددرصد همینطور است ما می‌دانستیم که با تیمهای پایین‌تر از خودمان فاصله‌ای نداریم و ما محکوم به برد بودیم و ما با این برد رده سومی خودمان را حفظ کرده و مانع زیاد شدن فاصله با تیمهای صدرنشین شدیم و شکر خدا برد ما با باخت ترکتور و پرسپولیس همراه بود.

 

تیم ذوب آهن با کنار رفتن گل محمدی می‌رفت که دچار افت فاحشی شود و همگی به این باور رسیده بودند ولی بعد از بازی شاهین بوشهر شما روند رو به رشدی را شروع کرده‌اید؟
همدلی بچه‌ها یکی از مهمترین عامل موفقیت تیم بوده است و البته شخصیت مجتبی حسینی. کسی که وقت زیادی برای تلاش و برنامه ریزی صرف می‌کند و طبیعتاً برنامه ریزی‌های او در زمین اجرا خواهد شد. این خودباوری و همدلی باعث شده است که بازیها را با موفقیت سپری کنیم. البته ما نباید نقش بزرگ سعید آذری را انکار کنیم ایشان واقعاً با لیاقت و زحمتکش هستند و با مدیریت خوب خودشان تیم ذوب آهن را از بحران خارج کردند.


بازی بعدی شما در لیگ مقابل پدیده مشهد خواهد بود آیا برد مقابل پرسپولیس شما را مغرور خواهد کرد؟
نه خدا را شکر  بچه‌های ما اینجوری نیستند. ما اولویت را تلاش و تمرکز گذاشته‌ایم و بچه‌های ما نشان داده‌اند که با این بردها اصلاً مغرور نخواهند شد.


گل زیبایی مقابل پرسپولیس به ثمر رساندید. آیا فکر می‌کردید این توپ این گونه گل شود؟
توپ که به من رسید دیدم که وسط خالی است. فضا برای شوت زدن مهیا شد و بهترین تصمیم را گرفتم و شکر خدا توپ گل شد.


شادی پس از گلت معنی خاصی داشت یا نه همینطوری بود؟
نه من شادی پس از گلم را به همسرم تقدیم کردم.


درباره قرعه ذوب آهن در آسیا چه نظری داری؟
به نظر من پارسال هم قرعه سختی به ما خورد. الان همه تیمهای آسیا قوی هستند مخصوصاً تیم‌های عربی که با هزینه‌های زیاد بازیکنان بزرگی را استخدام می‌کنند و این مسئله کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. به هرحال باید تا جایی که ممکن است تلاش کنیم.

 

گفتگو از سید جواد موسوی

دیدگاه‌ها