کد خبر : 1380655 | 27 آذر 1395 ساعت 15:53 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: باید جمعه با استقلال بازی می‌کردیم

پدیده در دو دیدار اخیرش مقابل سرخابی ها شکست خورد؛ اگرچه می توانست حداقل یک امتیاز از هر بازی کسب کند و تنها در یک گل از حریفان عقب ماند.

عباسیان: باید جمعه با استقلال بازی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان درباره عملکردشان در دیدار مقابل استقلال گفت: « 3 دیدار سخت مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال را پشت سر گذاشتیم. در 2 دیدار قبلی مان تمام توانمان را به کار بستیم تا نتیجه خوبی را رقم بزنیم که تنها در مقابل تراکتورسازی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. در دیدار مقابل پرسپولیس کمی بی دقت بودیم و از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در مقابل استقلال هم آنطور که باید و شاید کار نکردیم گرچه می توانستیم در ادامه تک گلی که دریافت کرده بودیم را جبران کنیم که نشد و تهران را با شکست ترک کردیم.»


او در ادامه افزود: «اگر از موقعیتی که در نیمه اول به دست آوردیم به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم روند بازی را به نفع خودمان عوض کنیم و کار را برای استقلالی ها سخت کنیم اما متاسفانه آن موقعیت تبدیل به گل نشد.»

 

1164272


وی در خصوص درخواست به تعویق انداخته شدن بازیشان توسط مسئولین باشگاه پدیده و اجرایی نشدن خواسته شان گفت: «متاسفانه مسئولین سازمان لیگ با باشگاه پدیده همکاری نکردند تا دیدار ما نیز به مانند پرسپولیس یک روز دیرتر برگزار شود. اگر بازیمان در روز جمعه برگزار می شد به طبع پرانرژی تر و با توان بیشتری مقابل حریف تهرانی به میدان می رفتیم و نتیجه را به سود خودمان تغییر می دادیم.»


عباسیان در پایان در خصوص دیدار هفته آینده شان مقابل ذوب آهن گفت: «آنها در این هفته از سد پرسپولیس گذر کردند و شرایط روحی خوبی برای تقابل با ما دارند اما ما در این هفته با آنالیز آنها و برگزاری تمرینات مفید توسط آقای مهاجری اجازه نفوذ به مهاجمان ذوب آهن را نخواهیم داد.»

دیدگاه‌ها