کد خبر : 1380681 | 27 آذر 1395 ساعت 16:52 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت ها و سه امتیاز ها ادامه دارند

پالاس 0 - 1 چلسی؛ فاصله 9 امتیازی در صدر

دیدار تیم های پالاس و چلسی لحظاتی پیش با تک گل کاستا به سود آبی های لندن خاتمه یافت تا فاصله چلسی در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش یابد.

 پالاس 0 - 1 چلسی؛ فاصله 9 امتیازی در صدر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به عنوان صدرنشین لیگ برتر و پس از پیروزی بر ساندرلند که دهمین برد متوالی این تیم محسوب می شد، به زمین کریستال پالاس رده شانزدهمی آمده بود که بازی قبلی خود را به یونایتد باخته بود.

 

 

1164363

 

 

بازی را چلسی بهتر آغاز کرد اما بازی دفاعی پالاس و هوای سرد و مه گرفته لندن اجازه نمی داد شاهد موقعیت های چندانی روز دروازه های دو تیم باشیم. چند شوت از راه دور و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه از سوی هر دو تیم، مهمترین اتفاقات بازی تا دقیقه 43 بود تا اینکه کاستا یخ بازی را آب کرد.

حرکت را هازارد  از میانه زمین شروع کرد. او آسپلیکوئتا را از راست با پاس خود روانه دروازه پالاس کرد و سانتر زیبای این بازیکن نیز با ضربه سر تماشایی کاستا به تور دروازه پالاس نشست تا چلسی در اولین موقعیت جدی خود به گل برسد. این سیزدهمین گل کاستا بود و نیمه اول نیز با همان یک گل به اتمام رسید.

 

 

1164364

 

1164386

 

 

پالاس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و چلسی عقب نشست. با وجود اینکه کنترل بازی در اختیار تیم میزبان بود؛ اما لایه های دفاعی پرتعداد چلسی اجازه خلق موقعیت گل برای پالاس را نمی داد. چند سانتر از جناحین و کرنرهایی که نصیب پالاس می شد، بارقه های امید را در نزد هواداران این تیم زنده می کرد.

 

 

1164373

 

 

کونته دقیقه 60 فابرگاس را وارد زمین کرد تا روند بازی را عوض کند و چنین نیز شد.

چلسی که به دفاع رفته بود، متحول شد و کنترل بازی را در اختیار گرفت. چند موقعیت خوب نیز نصیب این شد که بهترین شان شوت کانته بود. ضربه ای که گلر پالاس با کف دست از روی خط دروازه بیرون کشید.

 

 

1164387

 

 

چلسی دقیقه 81 نیز تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت ولی ضربه کاشته مارکوس آلونسو به تیر خورد و کیهیل نیز روی ریباند نتوانست کار را تمام کند. در نهایت این بازی با همان یک گل به سود چلسی خاتمه یافت تا فاصله این تیم با تیم دوم یعنی لیورپول موقتا به 9 امتیاز افزایش باید.

 

 

1164388

 

 

این بازی دو نکته قابل توجه دیگر نیز داشت. یکی پانصدمین برد چلسی در تاریخ لیگ برتر و دیگری هم پنجاهمین گل کاستا برای چلسی در 97 بازی.

دیدگاه‌ها