کد خبر : 1380728 | 27 آذر 1395 ساعت 21:22 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی میلان در خانه برابر آتالانتا

میلان در روزی که بازی خوبی در خانه ارائه نداد، در برابر آتالانتا با تساوی بدون گل متوقف شد.

تساوی میلان در خانه برابر آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به نبرد امشب رم و یوونتوس، میلان شانس خوبی برای نزدیک شدن به صدر جدول در صورت پیروزی داشت.

 

اما بازی با برتری آتالانتا آغاز شد و این تیم در دقیقه 6 می توانست توسط پتانیا به گل برسد اما ضربه او از راه دور، راه به جایی نیافت. لحظاتی بعد بوناونتورا موقعیت خوبی را برای کوچکا فراهم کرد اما این بازیکن در کنترل توپ ناموفق بود. در دقیقه 14، یک بار دیگر سوسو موقعیت مناسبی داشت اما او نیز نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند.

 

در دقیقه 22، الخاندرو گومز در محوطه جریمه میلان روی همکاری با پتانیا صاحب موقعیت شد اما او نیز نتوانست دروازه میلان را باز کند تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 30، آتالانتا باز هم توسط پتانیا روی دروازه میلان ایجاد خطر کرد اما این بار دوناروما مانع گلزنی شد. دو دقیقه بعد، باز هم آتالانتا شانس بسیار خوبی توسط الخاندرو گومز داشت اما کنترل بد او باعث شد آباته توپ را دور کند و در حالیکه آتالانتا موقعیت های خوبی را از دست داد، بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کرد.

 

در دقیقه 44، باز هم آتالانتا توسط کونتی صاحب موقعیت شد که او علیرغم گذشتن از سد آنتونلی، در باز کردن دروازه دوناروما ناکام بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم، توپربایی گومز از برتولاچی باعث شد در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما دوناروما مانع گلزنی گومز شد. در دقیقه 54، بوناونتورا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه آتالانتا به بیرون رفت.

 

در ادامه و در اواسط نیمه دوم، میلان تلاش زیادی کرد تا برای کسب 3 امتیاز خانگی به دروازه آتالانتا نزدیک شود اما در خلق موقعیت خطرناک ناکام بود.

 

در دقیقه 72، گومز تصمیم گرفت شانس خود را از فاصله ای دور امتحان کند اما ضربه او از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. در ادامه میلان توسط لاپادولا و کوچکا صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شد که ره به جایی نیافت.

 

در دقیقه 84، باکا نفوذ خوبی درون محوطه آتالانتا انجام داد و می توانست دروازه این تیم را تهدید کند اما کونتی با حضور به موقع مانع این امر شد. در ادامه نیز موقعیت خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا میلان در خانه برابر آتالانتا متوقف شود.

دیدگاه‌ها