کد خبر : 1380739 | 27 آذر 1395 ساعت 23:23 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زلاتان را برای فکرش خریدم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل وست بروم، زلاتان ابراهیموویچ را که هر دو گل شیاطین سرخ را در این دیدار به ثمر رساند، تحسین کرد.

مورینیو: زلاتان را برای فکرش خریدم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در هفته های اخیر بار دیگر روند گلزنی اش را از سر گرفته، در همان دقایق ابتدایی روی ارسال جسی لینگارد منچستریونایتد را پیش انداخت و با زدن گل دوم در نیمه دوم، پیروزی تیمش را قطعی کرد. مورینیو در پایان بازی، نمایش این ستاره را فوق العاده توصیف کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" همچنان می گویم که برای من، شرایط بدنی او نبود که باعث شد بخرمش، بلکه به خاطر فکرش بود. دیدن بازی و خوشحالی او لذت بخش است. این برای یک بازیکن 35 ساله فوق العاده است."

او همچنین نمایش شاگردانش در این دیدار را تحسین کرد و گفت:" خیلی راضی هستم؛ نمایش فوق العاده ای بود؛ حتی بهتر از دیدار مقابل کریستال پالاس. از دقیقه اول بسیار منسجم بازی کردیم و همه چیز در کنترل ما بود.

 

 

1164445

 

 

با شرایط دشواری که وست بروم همیشه در بازی برای حریفان ایجاد می کند، کاملا کنار آمدیم. ما قصد داشتیم توپ را حفظ کنیم و از بالا حریف را پرس کنیم. بنابراین من از نمایش تیم کاملا راضی هستم.

 

ما نگرانی هایی داشتیم زیرا من قبلا هم مقابل تیم های تونی پالیس قرار گرفته بودم می دانستم که آنها می توانند روی ضربات آزاد گل بزنند و سپس شرایط را برای شما دشوار کنند. این اتفاق با چلسی برای من افتاده بود.

 

این که بدانیم خوب کار می کنیم، یک چیز است و اینکه با خوب بازی کردن، به سه امتیاز برسیم، چیز دیگر.

 

ما تلاش می کنیم تا هر تعداد امتیازی که می توانیم به دست بیاوریم. در باشگاه ها می توانید فوتبال بد بازی کنید اما فقط باید ببرید. در باشگاه های دیگر نمی توانید این کار را بکنید. منچستریونایتد یکی از آن باشگاه هاست. باید خوب بازی کنید و برنده شوید."

دیدگاه‌ها