کد خبر : 1380792 | 28 آذر 1395 ساعت 10:58 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: صدرنشینی در دسامبر خیلی مهم نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 1-0 مقابل رم از عملکرد تیمش ابراز عصبانیت کرد.

آلگری: صدرنشینی در دسامبر خیلی مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری ها شب گذشته با تک گل گونسالو ایگواین در دقیقه 14 موفق به کسب پیروزی شدند ولی آلگری در بیست و پنجمین پیروزی پیاپی تیمش که با بهترین رکورد تاریخ باشگاه برابری می‌کند، مدعی شد که نزدیک بود شاگردانش خیلی راحت برتری را از دست بدهند.

او گفت:" بازی خوبی بین دو تیم بزرگ بود. کسب پیروزی مهم بود ولی این فصل طولانی است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. عصبانی بودم زیرا نتوانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم.

 

رم از لحاظ فیزیکی قدرت بالایی دارد و ما با استفاده بیش از حد از توپ‌های بلند ریسک بزرگی کردیم و به حریف روی ضربات شروع مجدد فضای زیادی دادیم. رکورد 25 پیروزی پیاپی برای من خیلی مهم نیست.

 

 

1164475

 

برای من صدرنشینی در ماه می مهم است. ما در حال حاضر صدرنشین هستیم ولی باید ببینیم در چند ماه آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، مخصوصا در شروع دوباره چمپیونزلیگ. ولی باید از این پیروزی لذت برد و باید ببینیم دیگر تیم‌ها چه خواهند کرد. رسیدن به دیدار سوپرکاپ ایتالیا با روحیه ای خوب برای ما بسیار مهم بود.


روگانی بازی خیلی خوبی مقابل ادین ژکو داشت. الکس ساندرو هم خیلی در دفاع اشتباه نکرد و عالی ظاهر شد. استورارو مثل ویدال بازی کرد. مقابل هافبک‌های رم جنگید و خیلی از این تقابل‌ها را پیروز شد و قرار گرفتن مقابل دنیله ده روسی، استروتمن و ناینگولان کار ساده ای نیست."

دیدگاه‌ها