کد خبر : 1380819 | 28 آذر 1395 ساعت 12:42 | 37.6K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت انصاری و پرسپولیس و لیگ چین

در حالی که محمد انصاری با پیشنهادی مناسب از لیگ چین مواجه شده، جدایی او از جمع سرخپوشان تا پایان فصل منتفی شد.

آخرین وضعیت انصاری و پرسپولیس و لیگ چین

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی پوش پرسپولیس که در این فصل با تغییر پست در دفاع میانی برای این تیم به میدان رفته، توانسته نظر باشگاه چینی را به خود جلب کند و اکنون با پیشنهاد مناسب مالی برای حضور در این لیگ مواجه شده است. انصاری تا دو هفته دیگر فرصت دارد نظر قطعی خود و باشگاهش برای حضور در این تیم را جلب کند و در حالی که مسوولان باشگاه با توجه به پیشنهاد مناسب مالی برای رضایتنامه این بازیکن، نظر مثبتی روی این مساله دارند، برانکو ایوانکوویچ با توجه به نیازش اعلام کرد خواهان ادامه حضور انصاری حداقل تا پایان فصل است.


برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان مدنظر خود برای تقویت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل را به باشگاه ارائه داده و البته تنها در صورتی که این لیست جذب شوند اعلام کرده مخالفتی با جدایی انصاری نخواهد داشت. در این بین گفته می شود اما با توجه به مشکلاتی که برای جذب برخی بازیکنان با توجه به قراردادشان با باشگاه مطبوع و همچنین هزینه های آنها در پی خواهد داشت، احتمال جدایی انصاری به صفر خواهد رسید تا این مدافع در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.


نکته دیگر در مورد قرارداد انصاری به پیشنهاد جدید باشگاه به او بازمی گردد. انصاری که در فصل گذشته به عنوان بازیکن تستی به جمع پرسپولیس اضافه شد از قرارداد کمتری نسبت به ملی پوشان برخوردار است و مسوولان این تیم به این بازیکن پیشنهاد داده اند در صورت تمدید قرارداد آن را در همین فصل پیش رو نیز با افزایش قابل توجهی مواجه کنند تا اینگونه پیشرفت بازیکن با اخلاق و فنی خود را جبران کنند. البته  در صورتی که محمد انصاری از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل نیز جدا شود طبق توافق با باشگاه قرارداد جدیدی عقد خواهد کرد تا در بازگشت نیز در جمع سرخپوشان حاضر شود. قرارداد فعلی این بازیکن با پرسپولیس تا پایان این فصل ارزش دارد.

دیدگاه‌ها