کد خبر : 1380848 | 28 آذر 1395 ساعت 14:34 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار دوستانه؛ پرسپولیس 4 - شهردارى ٠

پرسپولیس در همان دقایق ابتدایى موفق شد با پنالتى رامین رضاییان از حریف پیش بیفتد.

دیدار دوستانه؛ پرسپولیس 4 - شهردارى ٠

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از استراحت ٢٤ ساعته بعد از بازى برابر ذوب آهن امروز برابر شهردارى ورامین قرار گرفتند.


* وحید امیرى، محسن مسلمان، محمد انصارى، فرشاد احمدزاده نفرات اصلى پرسپولیس در بازى هاى قبلى بودند که در این بازى در ترکیب اصلى قرار نگرفتند.


* مهدى طارمى در همان دقایق ابتدایى موفق به گرفتن پنالتى شد که این ضربه را رامین رضاییان تبدیل به گل کرد.


* علیرغم حضور سیدجلال حسینى در ترکیب اصلى، حسین ماهینى به عنوان کاپیتان پرسپولیس مراسم ابتدایى بازى را برگزار کرد.

 

* حدود ٢٠٠ هوادار در استادیوم حضور یافته اند و به تشویق پرسپولیسى ها مى پردازند. بنرى حمایتى از بیرانوند و امیرى نیز روى سکوها قرار گرفته است.


* علیرضا بیرانوند پشت دروازه حضور یافته و زیر نظر پانادیچ تمرینات اختصاصى اش را پشت سر مى گذارد.

 


* منصور هاشمى، مربى نوجوانان پرسپولیس در این بازى به عنوان مربى و مدیرفنى شهردارى ورامین برابر شاگردان برانکو قرار گرفته است.

 

* محمد انصارى و فرشاد احمدزاده نیز با حضور پشت دروازه سرخپوشان به تمرینات اختصاصى و ریکاروى پرداختند.

 

* دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز بعد تمرینات بدنسازى و کار با وزنه، وارد زمین شدند و پشت دروازه زیر نظر مارکو کارهاى بدنى خود را پشت سر گذاشتند.

 

* در اواسط نیمه اول شهردارى ورامین صاحب یک موقعیت در ضد حمله شد که طارمى با استارتى ٧٠ مترى در هجده قدم خودى توپ حریف را گرفت که با تشویق نیمکت و هواداران همراه شد.

 

* سرماى هوا باعث شده تا بیشتر بازیکنان با شلوار و گرمکن در زمین به بازى بپردازند و اینگونه از سرما فرار کنند.

 

* از سوى مسوولان شهردارى ورامین یک تخته فرش یادگارى براى برانکو ایوانکوویچ در نظر گرفته شد و در بین دو نیمه به سرمربى پرسپولیس اهدا شد.

 

سرخپوشان در نیمه دوم با ترکیبى متفاوت به میدان رفتند و بر این اساس: ابوالفضل درویش وند، محمد انصارى، محمد آرام طبع، حامد آقایى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، وحید امیرى، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، على علیپور و پریمیوف براى این تیم به میدان رفتند.

 

* حامد آقایى در اواسط نیمه دوم از ترکیب خارج شد و علوان زاده جانشین او شد و با ناراحتى روى نیمکت قرار گرفت.

 

 

* با خروج حامد آقایى کمال کامیابى نیا به دفاع میانى رفت و در کنار محمد انصارى حضور یافت.

 

* وحید امیرى موفق شد در نیمه دوم و در دقیقه ٧٣ گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد این علیپور بود که با دریبل دروازه بان گل سوم این تیم را به ثمر برساند.

 

* احسان علوان زاده نیز موفق شد روى حرکت ترکیبى احمدزاده و امیرى و ارسال شماره ١٩ سرخپوشان دروازه حریف را براى چهارم باز کرد.

 

*بازیکنان شهردارى ورامین در پایان بازى که با شکست چهار گله آنها همراه شد به گرفتن عکس سلفى با بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

دیدگاه‌ها