کد خبر : 1380854 | 28 آذر 1395 ساعت 15:00 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: تا جلسه با مالک به قائمشهر نمی‌روم

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت: متاسفانه همه مجموعه نساجی در یک بلاتکلیفی محض به سر می برند و با این شرایط ادامه کار میسر نیست.

رمضانی: تا جلسه با مالک به قائمشهر نمی‌روم

عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: ایستادن تیم نساجی در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول فراتر از شاهکار بود. این اتفاق در حالی افتاد که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم نساجی حداقل دریافتی ممکن را داشتند.


مدیرعامل نساجی اضافه کرد: متاسفانه بدتر از بی پولی، بلاتکلیفی است که مجموعه باشگاه در آن به سرمی‌برد. ما واقعا نمی دانیم نیم فصل دوم را به چه شکل باید ادامه دهیم. از یک سو اکثر بازیکنان ما و به خصوص بازیکنان برتر و تاثیرگذارمان جدایی طلب هستند چرا که از تیم های دیگر پیشنهاد دارند، از یک سوی دیگر ما امکان جذب بازیکن جدید نداریم. چون به دلیل بدهی از سوی سازمان لیگ ممنوع الفعالیت هستیم.


وی افزود: در این شرایط انتظار مجموعه نساجی از مالک محترم این باشگاه این است که سیاست کلی باشگاه را ترسیم کرده و ما را از بلاتکلیفی خارج کند. چون حتی من که مدیرعامل هستم باید تابع سیاست های مالک محترم باشم.


رمضانی گفت: امیدوارم بتوانم امروز و فردا با آقای پرهام صحبت کنم. یعنی حتما باید قبل از عزیمت به قائمشهر ایشان را ببینم تا در قائمشهر تکلیف کار مشخص باشد. از همین رو تا قبل از دیدار و ملاقات با ایشان و عدم انتقال سیاست کاری از سوی ایشان به بنده، واقعا حضورم در قائمشهر نمی تواند مثمر ثمر باشد.

دیدگاه‌ها