کد خبر : 1380951 | 28 آذر 1395 ساعت 20:17 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست پروفسور مقابل آقای نابغه

سیتی ۲-۱ آرسنال: چپ ، راست؛ ناک اوت!

منچسترسیتی موفق شد در حالیکه گل اول را دریافت کرد، در خانه با نتیجه 1-2 از سد آرسنال گذر کرده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.

سیتی ۲-۱ آرسنال: چپ ، راست؛ ناک اوت!

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی و کاهش فاصله زیاد با چلسی، به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داشتند.

 

بازی با حملات منچسترسیتی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 3 روی ارسال زمینی سیلوا و حرکت لروی سانه به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

اما 2 دقیقه بعد و روی اولین حمله، شاگردان ونگر به گل رسیدند. پاس دیدنی الکسیس سانچز درون محوطه جریمه به تئو والکات رسید و این مهاجم تند و تیز با ضربه ای دقیق دروازه براوو را باز کرد تا آرسنال در ورزشگاه اتحاد با یک گل از حریف پیش افتد.

 

 

1164651

 

 

در دقیقه 6، من سیتی بهترین موقعیت را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد. ارسال دی بروین از سمت راست درون شش قدم به استرلینگ رسید اما ضربه سر او با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1164648

 

 

در دقیقه 10، سیتیزن ها روی یک ضربه آزاد و با ارسال دی بروین می توانستند گلزنی کنند اما ضربه سر یحیی توره به بیرون رفت. در ادامه، روند بازی به تعادل کشیده شد و من سیتی علیرغم مالکیت توپ، موقعیت مهمی روی دروازه توپچی ها ایجاد نکرد.

 

در دقیقه 25، استرلینگ با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه شد اما ضربه او با برخورد به مدافعان آرسنال به کرنر رفت. چند دقیقه بعد، مونرئال ارسال خوبی درون محوطه داشت اما ضربه سر گرانیت ژاکا دقیق نبود و از کنار دروازه براوو به بیرون رفت.

 

 

1164645

 

 

در دقیقه 38 و روی ریباند حملات متوالی آرسنال، هکتور بیرین موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه محکم او به سمت آسمان رفت. در آخرین لحظات نیمه اول، یحیی توره موقعیت خوبی را با ضربه سر از دست داد تا بازی نهایتا با همان برتری یک گله آرسنال در نیمه اول به پایان برسد.

 

اما نیمه دوم با حملات سیتزن ها آغاز شد و آنها در همان ابتدا به گل رسیدند. پاس دیدنی سیلوا در موقعیتی مشکوک به آفساید به لروی سانه رسید و این مهاجم آلمانی نیز با ضربه ای دقیق گل تساوی سیتی را به ثمر رساند.

 

 

1164647

 

 

در ادامه، شاگردان گواردیولا کاملا مالک توپ و میدان بودند اما قادر به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه پتر چک نبودند.

 

در دقیقه 61، پاس دیدنی و در عمق دی بروین، سانه را در موقعیت تک به تک قرار داد اما خروج خوب پتر چک مانع گلزنی لروی سانه شد. یک دقیقه بعد، ضربه استرلینگ از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1164646

 

 

در دقیقه 70، شوت محکم دی بروین بعد از برخورد به مدافعان آرسنال توسط پتر چک دفع شد تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود. 

 

اما فشار من سیتی بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 71 به گل رسید. پاس دیدنی دی بروین در سمت راست به استرلینگ رسید و این مهاجم انگلیسی با نفوذ به درون محوطه و نواختن ضربه ای دقیق، گل دوم منچسترسیتی را به ثمر رساند.

 

 

1164653

 

1164654

 

 

در دقیقه 76، منچسترسیتی می توانست روی ارسال سیلوا گل سوم را به ثمر برساند که ضربه دی بروین به تیر دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران سیتی و گواردیولا بلند شود.

 

بعد از گل دوم سیتی و اضافه شدن اولیویه ژیرو به ترکیب آرسنال، این تیم ارسال های زیادی برای استفاده از قدرت سرزنی مهاجم فرانسوی خود انجام داد که به نتیجه نرسید.

 

در ادامه، تلاش آرسنال برای زدن گل تساوی به موفقیت منجر نشد و منچسترسیتی موفق شد این بازی مهم را به سود خود به اتمام برساند.

دیدگاه‌ها